Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Kaffideal

Takk, eg jobbar hardare enn eg trudde eg hadde kapasitet for - og no tar det virkelig av, kjennes det ut som…

Og gode nyheter stoppar ikkje :
I Dag, breaking news, only on Tekinvestor insider:

På tirsdag begynner ein triveleg kar i arbeidstrening hos meg. Noko som vil:
Gjere det mogleg for meg å ikkje jobbe meg i hel!
= Auke kvaliteten i dei fleste ledd av bedrifta!

OOoog vedkommande er KJEMPEGIRA og virkar til å være særs triveleg og oppegåande :slight_smile:

Budd i Sogndal i 3 år, snart ferdig med grunnskule, ca 30 år gammel frå Somalia.

det her er den beste nyheten for meg sidan innovasjon norge kom med pengesekken sin! :smiley:

Så glad at eg nesten felte ei tåre i dag føremiddag. :slight_smile:

26 Likes

@lassar

Får gjøre som colombianererne :slight_smile:

4 Likes

Haha :slight_smile: Ja det hadde nok vore hakket meir lukrativt! Må selge ein del tonn kaffi for å få salt i grauten framover :slight_smile:

Meir seriøst/spennande/kjipt:
Colombia fekk fredspris i 2016 for å bekjempe drogas og borgarkrig
https://www.theguardian.com/world/2016/dec/10/colombia-obel-peace-prize-juan-manuel-santos

Det her stå no i fare for å ryke igjen -prisane er i mange tilfeller under kost for kaffibønder, og folk blir tvinga til å skaffe penger på andre måtar. Som det sto i din artikkel " – Situasjonen er desperat, sier Roberto Velez, sjef for bransjeorganisasjonen for kaffeprodusenter i Colombia, til avisen."

Colombia har også tatt grep og oppretta eit krisefond for å hindre at kriminalitet tar seg opp igjen.
Måten kaffi vert handla på i dag er desverre ikkje bærekraftig, då prisane i større grad blir påvirka av trenden i den finansielle verden (les. rekordstor shortposisjon, makta ligger i hedgefunds og ikkje hos kjøper/selger), enn det fundamentale behovet i markedet.

Alt man lærer - eg skulle jo berre brenne kaffi :joy:

5 Likes

Veldig interessant å følge utviklingen din, setter pris på oppdateringer!

Fortsatt veldig hipt med fancy kaffe:

I tillegg til mye oppmerksomhet rundt prising:

Gjør at det er veldig riktig og i tiden å satse på kvalitetskaffe. Bedre for bøndene og bedre for forbrukerne! Og vi har alle råd til å betale litt mer for kaffien!!

:slight_smile:

1 Like

Kjekt å høyre :slight_smile:

Første dag med Ilyas - fantastisk! Han er 100% personen eg trenger no. Virkelig fantastisk, og han ser ut til å stortrivast på jobb :slight_smile:

Tenker å komme med eit utdjupa svar når eg får hovudet litt lenger over vatn @cagey2 .

Ps. breakout og shortcover i Arabica har komme som venta - “Rally” I BRL.
Noko som forsåvidt er kjekt sidan eg har vert long Arabica med tap ei stund (lommerusk - all in i AS, men alltid kjekt å treffe med antakelser :slight_smile: )

5 Likes

Hvis det blir studietur til London kan jeg anbefale workshop coffee :+1:

1 Like

Bra at du kan bidra med integrering og arbeidserfaring samtidig som det hjelper deg i hverdagen. Høres ut som en god deal for dere begge! Lykke til

4 Likes

Det er virkelig ei fantastisk ordning - og plutselig er han fast annsatt om eit år… kven veit :slightly_smiling_face:
Det forutsetter at ting fortsetter å gå bra med bedrifta - og det er jo planen!

Tom for Kenya kaffi, når sender du ut meir…? :smile:

Litt feedback:
Utruleg bra kvalitet!
Litt vel syrleg for min smak, men ein kunne nærast smake handverket. Så du imponerer :+1:
Gler meg til framtidige forsendelser

1 Like

Her sendes det over ein lav sko! (Nettbutikken har eksplodert etter nordic roaster forum)

Personleg er Kenya blant mine favorittar. I bransjen er det eit kvalitetsteikn, men hos Ola nordmann er det elsk - hat.

Enn så lenge så sendes abonnement etter kvart som dei blir oppretta - men må vurdere å effektivisere det ILA det neste halvåret dersom eg forstetter å få abonnenar i samme takt som no!

image

Forstatt få det er snakk om - og med gratis frakt så er det ikkje stor økonomi i det utan volum. Meeen, satsar på ein liten Musk/Kjos strategi i webshop ! :joy:

4 Likes

Det er stort forhandlingsrom på fraktavtaler, bare så det er sagt. :slight_smile:

Håper du har nettbutikk som eksporterer rett til regnskap eller har innebygget regnskap. Der er det også mye å spare. :slight_smile:

1 Like

Hos enkelte virkar det sånn - Bring sa at det var kun ved x antal pakker.
Lokalt brukar eg budbil, og har sakte men sikkert forhandla meg fram til ei avtale eg er nøgd med per i dag :slight_smile:

Ang. nettbutikk så har eg ikkje det ennå, men det er relativt kjapt å hente ut rapporten eg treng :slight_smile:

2 Likes

På sikt kan du sette ut logistikk også . Du bare produserer og leverer kassevis til en partner som sørger for pakking og utseending. Blir volumet stort er det en fin måte å løse ting på.

1 Like

Hørte jeg emisjon? Jeg blir også med!

2 Likes

Tror lett flere her deltar i en liten emmisjon :wink:

1 Like

:sunglasses::sunglasses:

5 Likes

Tynt i hylla! Kvar er dette - Nordfjord?

1 Like

Coop Extra Volda!

2 Likes

Kult å følge med på eventyret ditt!

Kan jeg spørre deg hvordan du får varene dine levert til Norge? Er det avsender som tar risiko og “regningen”, eller organiserer du dette selv? Send meg gjerne en PM, kan jo hende jeg har noe å bidra med.

3 Likes

På dagar som i dag er det kjekt å føle at ein driv med noko spennande - så takk :slight_smile:

Varelevering i norge:

Sogn og fjordane: Budbil (stort sett levering over natta). Grei pris… mottakar betalar som regel fraktkostnad. Leverar det som ikkje tar for mykje tid sjølv (på vegen hit og dit, lokalt i Sogndal)

Nettbutikk: Har akkuratt fått volum til å nytte meg av bring si teneste “pakke i postkassen” på effektivt vis. Smidig og grei pris (eg dekkar frakt!)
Evt. ordrer over 2 kg - sender med norgespakken.

Utanfor fylket: Bring bedriftspakke. For dyrt(!), prøvar å belaste kunde for frakt…
Har vert ein del i kontakt med Nimber for å få til ei tesetordning der. Ennå ikkje komme i gang skikkeleg.

2 Likes