Ny episode ute i kveld facebook og Instagram.
Edit: vipps ei tiar din gnite faen!
Står for over 25% av bidragene nå, håper det er starten på noe mer
Hahaha, digg! Te kte eg skulle legge den ut no i kveld '
Paywall:( Hvem har liksom abb på den siden der da. Er den det lokale lokale lokale lokalavisen der nede?
Nice! grattis!
Foresten vil nok hun med den svarte topplua ha The Russenes D for å si det sånn
Hvis du kan, finn en i livet ditt som ser på deg slik dama med topplua ser på kaffekokeren
Er det lillesøsteren til kaffekokeren?
Stesøsteren… Someone call bangbros…
Nei, det er ein venn
Har opna kaffibar i sogndal. Tydeleg H&S formasjon i omsetning. Prøveprosjekt med opning 0745 lagt på is til sommaren (som forventa)
Er litt overraska denne gangen, sjølv om dårlegaste plassering i konkurranse hittil er 4. Plass (0,082 poeng bak delt 2.plass)
Permitteringsvarsel til ansatte. Ingen kaffear og kaffibarar opne framover.
Jaja, får tid til å jobbe med strategi for netthandel
Håper ikkje dette drar ut i mange månader…
Hvordan går det @lassar ?
Tolker det slik at du har gjort det greit Bear Osebx, men si ifra om du ikke ser noe til støtteordningene. Kanskje flere hiver seg på en “kaffe dugnad”
Heisannn! Joda, det går ihvertfall. Men det er relativt store omstillinger frå forventa kjempevekst til full stans (nettsalg står for 5-6 % av omsetninga). Var så fokusert på makro og børskrakk at eg totalt oversåg innvirkinga på eiga bedrift. Den pandemiforsikringa hadde vert grei å ha
Har solgt unna litt utstyr og varelager for å sikre likviditeten, i tillegg vil eg bli overraska om eg ikkje kvalifiserer til ei eller anna form for støtteordning. Det ser ut som staten er klar over betydninga av likviditet.
Det er fri frakt i nettbutikken for tida, så her er det berre å hive seg rundt, har auka omsetninga der med 100% i perioden.
Kan jo reklamere for kaffiabinnementet, er fleire på forumet som tilsendt 1 pk i månaden. (Meget underprisa enn så lenge, blir satt opp ila våren)((spesielt om ikkje krona styrkar seg, gjekk på ein solid eurosmell her inførre veke…)
No har det gått frå litt sjokk, til å være meir framoverlent. Det er dei som brukar dødtida best som kjem styrka ut av krisa. Bånn gass.
Da er første bestilling sendt! Spent på å prøve
Det gledes!
Bryggesett også?
Bedre kaffi. Får som regel ikkje typ Kenya / burundi og konkurransekaffi på abo. Til 119,- inklusiv frakt
Tenker å endre til kun 1 abo a 139,- eller noko sånt, på sikt.
Jess, presskanne ca du bruker?
Vet ikke. Jeg har en chemex og chemexfilter, men ingen god egen kvern så har bare brukt vanlig filtermalt. Skal visst kvernes litt grovere enn det…?