Viktig nyhet!
Dette har jeg gledet meg til å annonsere! Virkelig en drøm som går i oppfyllelse!
Les hele nyheten og intervju med meg hos Hegnar i lenken over.
- Hilsen pdx / admin
Viktig nyhet!
Dette har jeg gledet meg til å annonsere! Virkelig en drøm som går i oppfyllelse!
Les hele nyheten og intervju med meg hos Hegnar i lenken over.
Aha, det var derfor plutselig det ble ny logo?
Edit: Kom plutselig på hvilken dag det er …
God påske!
Lykke til med forumet videre
Etter 4timer med ja!!! rare dokumentarer, går inn på tekinvestor og får dette opp, trodde jeg hadde mistet vettet
regner med at medium hausing av akjer nå er tillatt da eller?
bra jobbet, endelig kan vi få dyktige hausere fra ho her permanent
Fantastisk. Dette har jeg ventet på lenge! Nå kommer forumet opp ett par nivå, både når det gjelder utseende og innhold. Stå på @pdx
Har nettleseren eller mobilen klikka? Nei… hææ?? Javel??? Aha… Hahahhaha!! Den var gjennomført
hehehehe,beste aprilsnarren jeg har vært borti på lenge!
jeg gikk fem på,-om ikke 10!
Da er designet tilbake slik det var Takk til alle som lot seg lure
Var godt å få tilbake forumet hehe
Beste på årevis
Å, var godt å være tilbake til det gamle igjen
Haha, det skjedde mens jeg var dypt nede i Nocturnes analyser på bitcoin-tråden rundt midnatt . Først forsvant logoen, deretter rant designet på frontsiden vekk mens jeg så på den.
Glimrende jobb, pdx !
Godt å få det gode TI-designet tilbake.
Jeg ble kvalm og dårlig, ble mye i dag…
F##ck. Gikk rett på jeg. Med rødvinsknoll og frynsete nerver fikk jeg denne i trynet på kvisten og tenkte at verden ikke sto lenger enn til påske.
Ble såpass sjokkert at jeg måtte sende en mail til pdx for å spørre om tekinvestor var blitt hacket, for jeg turte ikke å trykke på noen lenker.
5 min etter avsendt mail gikk det opp for meg hvilken dag det var
Hehehe
Mange lettlurte her ser jeg.
Jeg tok den på 2 sek. Har lurt noen venner i dag.
Fikk en sms fra Norsk tipping, gratulerer du har vunnet 45 kr i lotto. Det ble endret til 450.000 og videresendt