Leste du i det hele tatt sitatet i innlegget mitt?
«EU-kommisjonen gikk ut tidligere i år og oppfordret de europeiske landene om å internere asylsøkere som skal returneres. «
Hvem er det som er uenig i påstandene dine? Hvem mener innvandrere ikke skal lære seg norsk eller integreres i samfunnet?
Den argumentasjonsrekken du presenterer er typisk populistisk retorikk som partier som FRP scorer billige poeng på. Bevis at en innvandrer uten jobb eller utdanning får mer enn en alenemor?
Hva om alenemoren er en innvandrer da? Skal ikke vedkommende få det samme som en norsk alenemor?
Mitt poeng er at menneskerettighetene må gå foran alt. Å begynne å lempe på menneskerettighetene er en farlig vei å gå.
Jeg respekterer at det finnes mennesker som ønsker å leve i et kulturelt homogent samfunn. Jeg er ikke en av dem. Jeg respekterer også ytringsfriheten du har til å si din mening, men synes det er litt merkverdig at du sier vi har en vanvittig økning i vold og samtidig ønsker å henge Ubaydullah Hussain på løvebakken og knerte Krekar for å sette et eksempel