De roper også ulv. Bokstavelig talt. De er uenige om det skal være 100, 300 eller et annet tall ulv i Norge. La ulven være i fred
Nok et horribelt eksempel på ansvarsfraskrivelse hos det offentlige.
Det er det eneste det offentlige virkelig kan. Ansvarsfraskrivelse fra ende til annen.
Husk å stemme om du ikke har gjort det alt!
Enig i den! Over halvparten av alle som var 44 år eller yngre holdt seg på sofaen i 2015. For de eldre er deltakelsen vesentlig høyere. Ta ansvar for egen fremtid, og stem på hva som helst, bare stem!
Stem blankt om så er.
Noen som vil lage en poll med hva vi har stemt/skal stemme? Jeg har stemt FrP @Hakon…
Forhåndstemte, hadde jeg ventet hadde det blitt Høyre.
Da er jeg klar for å gjøre min borgerplikt. Så får vi se utover kvelden om Erna får 4 nye år☺
Om resultatet blir klart i dag da, så jevnt som det er kan det hende vi må vente på at begge sidene klarer å forhandle om hvem som vil samarbeide med hvem så jevnt som det er nå
Er det sant at FRP går ut av tinget om MDG kommer over sperregrensen?
Hva mener du?
Var en på jobben som sa at dersom MDG kommer over sperregrensen, så må FRP ut av regjering. Jeg skjønte ikke helt hvorfor (vedkommende stakk rett etterpå).
Hvem søren driver og trykker på grønningene? Om de hadde sittet med makten må man selge alt man har på bid og rømme landet om man vil drive aksjehandel. Evt shorte hele Norge AS.
Logikken er at MDG har sagt at de ikke vil støtte en regjering med FRP. Hvis MDG kommer over sperregrensen, så er sannsynligheten for at de borgelige får flertall uten MDG lav. Da kan et evt mistillitsforslag fra AP felle den sittende regjeringen, og vi får da mest sannsynlig en AP/SP regjering.
Spørsmålet er om MDG faktisk vil felle en Høyre/FrP regjering hvis de ikke får gjennomslag for ultimatumene sine hos AP/SP heller. Mao, at de ikke står for det de sier, fordi AP/SP setter hardt mot hardt og de derfor ikke støtter mistillitsforslaget.
Ah, OK. Makes sense. Men kan vi risikere å få en AP / SP / MDG regjering da?
Det høres mistenkelig ut som en av mine største mareritt
AP har vel sagt at de ikke vil gå i regjering med MDG. Kanskje først og fremst pga ultimatumet de har ang. olje.
Stemmen min er avlevert
Jeg forhåndsstemte på Piratpartiet! Slik jeg har gjort de siste valgene.
Jeg stemte slik jeg har gjort de siste 52 årene…