Hvorfor er det tabu å si hva man stemmer i Norge?
Er jo ikke tabu på noensomhelst måte. Synes det er greit at folk ikke utbasunerer det om de ikke vil.
Viktigste er at en får ræva avsted og stemmer.
Det er vel ikke bare i Norge folk vil ha det for seg selv, Larsen. Jeg er ikke redd for å si hvem jeg stemmer på, men sier det ikke her på forumet.
Jeg forstår bare ikke helt at det skal holdes “hemmelig”. Veldig rart når man diskuterer politikk og en av de man diskuterer med ikke vil si hvem de stemmer. Forstår bare ikke greia med å holde det hemmelig, men respekterer det.
Hvorfor ønsker du ikke å dele det her på forumet?
Syns ikke forumet har noe med politikk å gjøre. Her er det aksjer som gjelder!
Politikk har ikke noe med aksjer å gjøre? Ok
Børsen driter 100 null i hva enkeltpersoner her stemmer er jeg sikker på.
Fra spøk til alvor:
Vil en regjering med AP, SV, Rødt og MDG påvirke Oslo børs negativt i morgen?
Flertall til H og FRP vil være positivt?
Kan ikke se hvordan regjeringsskifte skal påvirke børsen mer enn hva som skjer internasjonalt. Blir uansett popcorn og valgvake i kveld. Var nettopp og stemte.
Godt valg folkens!
Jeg tror absolutt børsen vil reagere i morgen, men mer negativt for rødt enn positivt for blått, for mye oppside er allerede tatt ut
Godt valg!
Enig i det!
Hvorfor det? “Valget har jo ikke noe med børsen å gjøre” Kappa
Det er dine ord, Larsen! Jeg sa vel at politikk ikke hadde noe å gjøre på forumet. Det viktigste her er vel å utveksle og dele erfaringer med aksjeselskapene på børsen. Når det er sagt, så kan selvfølgelig politisk retning påvirke børsen.
All good Blir spennende å se hva det ender på i løpet av natten, men magefølelsen sier at det ikke blir noen store endringer. Tror folk er ganske fornøyd med slik det er idag, vi får se
Ja, håper vi slipper for mye endringer. Blir spennende valg. En ting tror jeg vi alle kan være enige om: Vi har det utrolig godt i Norge!
Fytti jeg gleder meg til jeg blir pensjonist og kan nerde hele dagen
@Larsen jeg er ikke stolt av mitt valg i år, og står ikke frem som FrPer privat, her gjør jeg det, med bøyd hode😊
I år passer det meg greit at vi har hemmelig valg.
Håper tekinvestor har høy valgdeltakelse.
Noen som orker å lage en poll hvor vi legger inn hva vi har stemt?