Om jeg skal jeg gjette tror jeg AP har klart å rote bort en sikker seier med en elendig valgkamp.
Eneste jeg håper er at MDG får en god del færre stemmer enn siste stortingsvalg slik at de forstår de må skjerpe seg litt
Krysser fingrene for det.
Normalt har jeg stemt Høyre men i år fikk Frp min stemme
FRP @Starfighter - hadde jeg ikke forventet av deg… tror ikke du skal skamme deg @Duogdu, er nok flere her inne som stemmer FRP uten at de innrømmer det. Syntes selv det var utrolig vanskelig valg i år så det ble veldig taktisk stemme for min del.
Akkurat denne tråden er jo om politikk da. Jeg har ikke noe problem med å si at jeg stemte Frp, etter mye overveielse. Nå skal det være sagt at det kommer mye av at Frp krever sykehusutredning i VestFinnmark, noe vi i Alta og omegn vil ha så de 30 000 menneska som vil sokne til et akuttsykehus i Alta blir trygge. Samtidig som Hammerfest sykehus får sin oppgradering.
Dette er regionale saker, men viktig for helsestrukturen i Finnmark de neste 40-50 år. Så er jeg enig i en del annet med Frp, og uenig i noe. Har også noen delte meninger med bl.a Sp, som at de vil ut av Eøs og schengen-avtalen. Uten at de nådde helt opp hos meg
Tror FRP gjør et bedre valg i år enn hva de fleste tror, takket være Sylvi Listhaug.
Ja, Savepig. Du har mye å se frem til. Problemet er at dagene, ukene og månedene går så alt for fort. Fritiden strekker ikke til. Vanskelig å forstå hvordan vi fikk tid til alt da vi gikk på arbeid.
Jeg pleier å si: Som man sår høster man! Det gjelder vel i aksjer og?
Eg har ikke noe problem med og fortelle hevn som fikk stemmen min, det et FrP, selv eg ikke er enig i alt, men AP og større mener eg har gjort tidenes dårligste valgkamp
YES! Så langt, så bra! 80 - 89
Veldig bra da!!!
DobbletUrk
Det var Listhaug som avgjorde for min del, Solvik Olsen var en annen…
Sånn, da har jeg rigga meg til. Popcornet poppet. Colaen iskald. Hva skjer? 83 vs 86 sa de nå?
EDIT: 84 VS. 85!
Små marginer sånn som vi har laget sperregrensen. Blir nok spennende en stund til.
Å du og du så enig jeg er med deg!
Det er jeg enig med deg i. Er nok ikke avgjort på en god stund. Lurt å smøre seg med litt tålmodighet. Akkurat som på børsen
Kan ikke fatte og begripe at IKKE FRP er Norges største parti??
Just presis. De gjentok 2013 budskapet: Fuck FRP og ca. alle andre oss er kalde mennesker.
Bare for regjeringen å sende takkekort til Youngstorget.