Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

TekInvestor Partibarometer 2017

Om jeg skal jeg gjette tror jeg AP har klart å rote bort en sikker seier med en elendig valgkamp.

8 Likes

Eneste jeg håper er at MDG får en god del færre stemmer enn siste stortingsvalg slik at de forstår de må skjerpe seg litt :wink:

1 Like

Krysser fingrene for det. :crossed_fingers:

Normalt har jeg stemt Høyre men i år fikk Frp min stemme

3 Likes

FRP @Starfighter - hadde jeg ikke forventet av deg… tror ikke du skal skamme deg @Duogdu, er nok flere her inne som stemmer FRP uten at de innrømmer det. Syntes selv det var utrolig vanskelig valg i år så det ble veldig taktisk stemme for min del.

3 Likes

Akkurat denne tråden er jo om politikk da. Jeg har ikke noe problem med å si at jeg stemte Frp, etter mye overveielse. Nå skal det være sagt at det kommer mye av at Frp krever sykehusutredning i VestFinnmark, noe vi i Alta og omegn vil ha så de 30 000 menneska som vil sokne til et akuttsykehus i Alta blir trygge. Samtidig som Hammerfest sykehus får sin oppgradering.

Dette er regionale saker, men viktig for helsestrukturen i Finnmark de neste 40-50 år. Så er jeg enig i en del annet med Frp, og uenig i noe. Har også noen delte meninger med bl.a Sp, som at de vil ut av Eøs og schengen-avtalen. Uten at de nådde helt opp hos meg :slight_smile:

4 Likes

Tror FRP gjør et bedre valg i år enn hva de fleste tror, takket være Sylvi Listhaug.

2 Likes

Ja, Savepig. Du har mye å se frem til. Problemet er at dagene, ukene og månedene går så alt for fort. Fritiden strekker ikke til. Vanskelig å forstå hvordan vi fikk tid til alt da vi gikk på arbeid.

1 Like

Jeg pleier å si: Som man sår høster man! Det gjelder vel i aksjer og?

Eg har ikke noe problem med og fortelle hevn som fikk stemmen min, det et FrP, selv eg ikke er enig i alt, men AP og større mener eg har gjort tidenes dårligste valgkamp

3 Likes

YES! Så langt, så bra! 80 - 89

4 Likes

Veldig bra da!!!
:smiley:

2 Likes

DobbletUrk :frowning:

Det var Listhaug som avgjorde for min del, Solvik Olsen var en annen…

7 Likes

Sånn, da har jeg rigga meg til. Popcornet poppet. Colaen iskald. Hva skjer? 83 vs 86 sa de nå?

EDIT: 84 VS. 85!

2 Likes

Små marginer sånn som vi har laget sperregrensen. Blir nok spennende en stund til.

1 Like

Å du og du så enig jeg er med deg! :joy:

2 Likes

Det er jeg enig med deg i. Er nok ikke avgjort på en god stund. Lurt å smøre seg med litt tålmodighet. Akkurat som på børsen :grinning:

1 Like

Kan ikke fatte og begripe at IKKE FRP er Norges største parti??

:confused:

7 Likes

Just presis. De gjentok 2013 budskapet: Fuck FRP og ca. alle andre oss er kalde mennesker.

Bare for regjeringen å sende takkekort til Youngstorget.

3 Likes