Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Terra (LUNA) 🌕 [DeFi]

63 mill er vel ikek så mye som 53% - ser ut som circulating er litt under halvparten av total - hva er greia her…?

Han mener liquid circulating :slight_smile: Liquid circulating er ca 115 mill nå

1 Like

Fikk omsider kjøpt litt, men ikke mye, så får vi se om det blir mer etterhvert :slight_smile:

1 Like

Kult! Det er et par ting du kan gjøre nå for tiden ( i stedet for å bare la de stå og råtne):

Du kan farme Stader tokens i community farm eventet dems, eller vente 1 ukes tid og autocompounde Luna i liquid staking poolen dems.

Eller så kan du deposite de på anchor og låne mot de for å provide LP. Om du har nok til at det føles ut som at det er verdt det så kan dette være en god måte å delta i Astroport lockdrop farming eventet. Jeg tror Astroport kommer til å bli ganske bra, incubated av Delphi Digital med Jose Maria i teten.

Jeg gjør/kommer til å farme begge to :slight_smile:

Her er et opptak fra Q&A på twitter spaces med Jose Maria om Astroport om du er interessert:

2 Likes

Ja Astroport var en av årsakene til at jeg fikk øynene opp for Terra - er dessverre lite så vil nok kjøpe mer om jeg begynner å stake osv. Har egentlig hatt lyst til å kjøpe Luna / Terraprosjekter en stund men synes det er pes å gå over i ny blokkjede…! Er rart hvor skeptisk og tungrodd jeg har blitt med årene :sweat_smile:

1 Like

haha, jeg hopper litt rundt om kring så lenge gas fees er lave og jeg slipper ørtenhundre wallets :grin: har bridget litt til Harmony og Avax blant annet

1 Like

Klokka er ikke 12 enda, men vi har allerede brent 1m Luna i dag.

det er rett under 1% av supply.

Les det igjen.

1 Like

Helt utrolig. Hvorfor er etterspørselen etter ust så høy nå?

1 Like

En del av det er MIM-UST Degenbox demand, men jeg har problemer med å se hvordan det kan være hele kaka.

Arrington Cap deployer Anchor fondet sitt i disse tider, kan være dem.

Do Kwon snakket om native UST på “major exchanges by december/january”, kan også være at “noen” gjør seg klare her. Hvis du tenker på det så er under $10B marketcap for en stablecoin ganske lite om man skal liste denne på en exchange, her må det mye likviditet til.

Dette er delvis spekulasjon så klart, jeg vet ikke hvor alt kommer fra.

EIP-1559 what?

1 Like

Faktisk sykt.

1 Like

Var jo på 38 dollar for 10 dager siden eller noe sånt. Ikke så sykt.

Fortell meg en gang til hvordan dette ikke er sykt:

  1. ATH på $70 med betydelig motstand i går
  2. BTC driter på seg og dumper ~15%
  3. Luna dumper til ~$48 sammen med BTC
  4. Luna dippen slurpes nesten opp til ATH på høyt volum mens resten av markedet ligger i koma

?

Edit: dette var altså ikke en scam-wick ned til 48.

Flyttet den fri binance-likviditeten min over til Luna igår jeg også, før mini-krakket. Angrer ikke på det. Synes den virker solid under fall, sikkert mye pga stablecoinen, og burn ved konvertering. :+1: Ellers har jeg begynt å tenkte på å legge ut snøret på ca -7 prosent på UST, kan ikke skjønne annet enn at det er penger på gata…

Sjekk ut Kujira og «Orca» funksjonen dems hvis du ikke har gjort det allerede! Det er også free money haha

1 Like

Skulle gjerne hatt snøret her da :smiley: Ser ut som det er litt treghet før stablecoin konverteringen slår inn, så den rekker å falle en del først…

Ser ut som om Kucoin er stedet å fiske med snøret…

Tror kanskje Kujira er en indirekte fiskesnøresak…

Stemmer :wink: