Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Terra (LUNA) 🌕 [DeFi]

Det er en likvideringsprotokoll. Man plukker opp likviderte Luna fra Anchor med en discount :slight_smile:

1 Like

Tittet på en video om det, får teste iløpet av uka…

Tester UST, fiskesnøret nå, får se hvor rewarding det er iløpet av et par uker…

1 Like

når WhiteWhale kommer så kan du bare parkere UST i protokollen også arb’er den automatisk mellom UST - Luna! Mindre lukrativt når det blir automatisert så klart, men tjener noen kr samtidig som man bidrar til å opprettholde peggen.

1 Like

Korreksjon: ny ATH på høyt volum mens alle andre ligger i koma.

Håper det tar litt tid til white whale kommer, så kan jeg arbetage en stund først. :smiley:

Mener å huske den er planlagt å launche i Q1 2022, så du har nok tid :slight_smile:

Tenkte å surfe på dette i et år eller to😭

1 Like

Bare kjøp Luna så kan du surfe resten av livet lmao.

Autocompounding av en deflationary asset? Ja takk :printer: :moneybag:

Ja, men det er ikke helt risk fritt, som fiskesnøremetoden er føler jeg. Hvis jeg får fisk da… Tenker white whale gir sånn 8 prosent i året. Jeg så nå for meg å fiske til meg 100% avkastning risk fritt :smiley:

Hadde du begynt med dette i starten av året så tipper jeg du kunne tjent en del, men peggen blir bare sterkere og sterkere.

UST holdt seg ekstremt godt gjennom kræsjet. Som jeg forstod på andre så var det bare CoinGecko som viste en deviation fra peggen, men det viser seg at de sannsynligvis sourcer data fra en kilde med lite likvidtet.

Grunnen til mega dip i prisen på Luna var likvideringer fra anchor, sannsynligvis fordi vi fikk en ATH i går og mange degens var litt for løsslupne med LTV’en sin :joy:

Ja, men den spretter 4-10 prosent ut av posisjon jevnlig. Da er jeg der og plukker opp👍

Okay, takk! ^^

Flotteste med algoritmisk stable er at det er win-win :grin:

1 Like

Ser burn-effekten ganske greit ved å sammenlikne pris- og marketcaputvikling

1 Like

Ja, i teorien kan den gå uendelig uten å flytte market cap. Noe som er ganske vanskelig å wrappe hodet rundt til å begynne med. Så med andre ord for de som leser og ikke skjønner hva jeg mener; Luna kan i teorien gå til $100, $1000, $10k, $100k - osv. osv. uten at market cap vokser, siden Luna supply blir mindre når UST market cap vokser.

2 Likes

Det er hovedgrunnen til at jeg har kjøpt Luna…

1 Like

Rip meg som solgte luna på 5 dollar i sommer haha

Dette er kanskje det viktigste å følge med på under liquidity events:

1 Like

Burn rate har vært litt opp og ned i det siste, men kan meldes at Astroport fikk $1B TVL ila. 7. dager, og launcher for fullt den 28. desember.

Det gjorde naturligvis at jeg ble ganske utvannet i $ASTRO farmen min, men men.

$SD farmes enda og $HALO fikk jeg også vært med på.

Ekstrem volatilitet i $LUNA i det siste, men det gjør det jo bare mer morro for en degenerate som meg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Hivde meg med på astro lockdrop jeg også. Var tidlig inne, så kjedelig å se rewarden minskes. Blir interessant å se price discovery.

Terra ligger høyt der oppe når det gjelder TVL, med forholdsvis få protokoller enda, så det blir spennende å se utviklingen.

Målet mitt er å akkumulere mest mulig luna. Holder meg rundt 30% LTV i anchor, kjører en del av det inn i terraswap bluna-luna lp. Når det korrigerer ned prøver jeg å følge med, konverterer det til UST og putte det i https://orca.kujira.app/ for å fiske bluna til en premium. Fikk en del rundt 50 sist nå.

1 Like