Re-re-refresh!
Oooh, spennende!
Da skal vel 80% av Model S/X-eiere ha ny bil.
Hva er greia? Er noe jeg ikke har fÄtt med meg her
Produksjonslinjene til Model S og X har vÊrt stengt i flere uker, dette skjer som regel nÄr de bytter utstyr og lÊrer opp de ansatte til Ä bygge bilene annerledes. Det betyr at det kommer nye versjoner av S og X snart, sÄ de prÞver Ä selge unna det de har av biler fÞr ingen vil ha de lenger
Ingenting utenom normalen altsÄ :P.
Kjenner flere som forsÞker Ä gjÞre en deal pÄ utgÄende modell X nÄ. SvÊrt vanskelig, er veldig lite inventory i landet. Omtrent bare Performance-modeller, sÄ vidt jeg fikk med meg.
Tror det blir et kraftig lÞft i bestillinger nÄr refreshen blir offisiell.
Idag er det vel omtrent ikke bestillinger, sÄ skal jo ikke sÄ mye til for Ä fÄ et lÞft.
Nei har vĂŠrt mye som har gĂ„tt imot X og S i det siste. Ryktet om kommende refresh har vel sirkulert det siste Ă„ret, mer eller mindre. SĂ„ kom E-tron og EQC pĂ„ banen, med dĂ„rligere rekkevidde og ladenettverk, men kanskje bedre premiumfĂžlelse og bedre rykte pĂ„ service blant âallmuenâ.
Fremdeles ingen egentlige konkurrenter pĂ„ 3, og jeg tipper Y blir en folkebil. Blir spennende Ă„ se hvor omfattende refreshen blir, og om det kan lĂžfte âpremiumfĂžlelsenâ til et nivĂ„ hvor fans av de tyske merkene ogsĂ„ kan vinnes over.
JADDA!!! Selg Driten!
Tilfeldig at dette har skjedd i Kina to gangerđ
Hmmm, hvis jeg ikke hadde lÊrt noe nytt i dag sÄ hadde jeg trodd dette var en brann.
I Sandvika var det ogsĂ„ en eksplosjonâŠ
âTesla er et bilselskapâ
Har du en lenke til denne infoen?
Kan konfigureres i nettbutikken nÄ, er 840+ km rekkevidde pÄ Model S plaid+ varianten og masse andre overkill specs for de som liker det! Long range varianten ligger pÄ 663 km sÄ mulig plaid+ fÄr de helt nye battericellene og en batteripakke som er en del av strukturen til bilen.
Er visst ogsÄ en mye kraftigere gaming PC i bilen nÄ:
MÄ ha abonnement pÄ dekk med den der⊠0-100 <2,1s er friskt
Siden e24bot sover:
Det er ikke lenger en papirbedrift akkurat
Tesla omsatte for 10,7 milliarder dollar i fjerde kvartal, ifĂžlge selskapets kvartalsrapport.
Dermed ble dette bilgigantens sjette mÄned pÄ rad med lÞnnsomhet.
I 2020 klarte Tesla Ă„ levere en halv million biler.
Landscape skjerm i model S ser bra ut, mye bedre enn den gamle skjermen
Blir gĂžy Ă„ prĂžve det nye rattet!