Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tesla (TSLA) 🏎

Solgte meg ut nå på 1200 blank.

Så den går nok videre i full fart. :crazy_face:

Hvorfor det?

Hvorfor solgt eller fart?

Begge.

Jeg har risky bioplaner for pengene i høst, og om du ser lengre opp i tråden så hadde jeg som plan å selge på 1000 tidlig i år.

Det er mer en trening i å holde seg til plan, har like tro på storyen og går nok inn igjen på et senere tidspunkt. Blir spennende å se om det blir høyere eller lavere inngang enn i dag.

Ang fart så er det sjeldent jeg/noen klarer å selge akuratt på en topp … time will tell.

1 Like

Hva skjer med futuren i dag, den stiger som f

Hva betyr det?

image

At vi skal videre opp.

Ingen kjøp eller avtale er gjort. Hertz trodde nok at de kunne prute inn en rabatt ved å prøve å legge inn en så stor ordre. Men får tilbud om null rabatt.

1 Like

Viser bare hvor solid Tesla er!

Det er ikke kjøpet i seg selv, men komboen med Uber og fantasien om robotaxis som gir løft.

Hva om du om et år har FSD godkjent i den første storbyen, hvor du da kan lease 3 model 3 fra hertz til under 1000 uds per mnd som går UBER robotaxi for deg 24/7 (minus 1 time supercharging).

1 Like

Er 100% sikkert ingen robottaxi om 1 år. 2025 er nok en bull case når det gjelder robottaxi.

2 Likes

Det er aldri en kjedelig dag når man følger Tesla aksjen!

10 Likes

Let the games begin. Twitter bestemmer et evt salg på 25B$ :sweat_smile::joy:

4 Likes

Det er sykt, men må si at jeg elsker åpenheten, og interaksjonen med retail investoren :sweat_smile::ok_hand:

1 Like

Blir stygt på mandag !

Hva er procent fordelingen nu er ik på twitter

57/43 fordel salg

Irks den blir dyr i morgen

Heeeelt sjukt! Lik han eller hat han, men det er umulig å ikke respektere mannen!

1 Like