Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Tesla (TSLA) 🏎

Enig. 10 Är fÞr ny meningsfull teknologi. Tror jeg har brukt 200 timer pÄ fagfeltet som investor i batteri-selskaper pÄ bÞrs. Er bare en glad amatÞr, men ser ikke veldig lyst pÄ ny tech i batteri at the moment.

1 Like

Nei. Tror pĂ„ silisium i anoden i fĂžrste omgang. Tesla bruker jo dette allerede. Har selv brukt noen timer pĂ„ dette🙂 Men er ogsĂ„ bare en amatĂžr🙂

1 Like

Da var Model Y Long Range bestilt :star_struck:

13 Likes

Grattis! :smiley:

2 Likes

Det var de 500k som ikke ble investert pÄ bÞrs! :sweat_smile:

Synes det virker som et godt kjĂžp.

1 Like

farge?

9 Likes

Bestilte helt lik i gĂ„r😅

4 Likes

Har dere fÄtt noen leveringsdato enda?

Nei det stÄr dette:
" Estimert levering: bestemmes senere

Leveringstidspunktet er snart tilgjengelig"

Det kan fort gÄ langt over estimatet ogsÄ. Var Ä pratet med de pÄ Tesla i stad da jeg gjorde en endring.

Er jo ikke mulig og komme gjennom til kundeservice ,har ringt flere ganger og sendt mail. Mulig noen kan svare her ? Er det kamera som filmer rundt bilen mod Y ? Og pris pÄ batteri pakke i huset da jeg skal ha solceller pÄ taket. Takker pÄ forhÄnd for svar.

Jeg kan kun svare pĂ„ kamera rundt bilen. Ja det er det👍

2 Likes

Ja jeg tenker ogsÄ det. Vil selvsagt ha den sÄ fort sÄ mulig da jeg gleder meg som en unge. Men det er ikke noe jeg mÄ ha kjapt. SÄ ventetiden skal gÄ fint.

Laderen er ihvertfall instalert i garasjen. SĂ„ klar som et egg.

2 Likes

Tror det koster mye mer enn det smaker.

1 Like

MÄ huske pÄ at jeg skal produsere strÞm selv,og da blir det et bedre regnestykke . Takk,da fIkk jeg vite prisen.

Dette er priser fra 2019, sÄ ta de som en pekepinn. Jeg tenker at om du produserer strÞm med solceller sÄ vil det vÊre mer lÞnnsomt Ä selge denne strÞmmen ut i nettet til en god pris pÄ dagtid som plusskunde, og sÄ kjÞpe tilbake pÄ natten til billigere pris.

Haha samme her. Laderen er installert🙂 Jeg mĂ„ nok vente lenge. Jeg gikk for Quicksilver😅

2 Likes
1 Like