Hadde Elon Muskva gett fan i poltikken, og sÊrlig gitt faen i Ä samarbeide med ryzzland hadde hans affÊrer rullet pÄ ubehindret.
Fullt mulig at Soros-finansierte organisasjoner ligger bakom diverse stĂžk, men det har ikke uppkommet ur et vakuum.
Nedgangen i bilsalget ble guidet fĂžr Musk ble med i DOGE
Det florerer noen lovende tall for Juniper-bestillinger i Kina. Tallene er basert pÄ reservasjonsnummer, og antar at alle reservasjoner blir til leveringer. Historikken viser for det fÞrste noe helt annet, og for det andre tjener ikke Tesla penger pÄ biler i Kina (marginen gÄr til Ä subsidiere renter).
Jeg tror dessverre konverteringsraten for Juniper-reservasjoner gruser Cybertrucks 5% eller hva det var.
Place your bets! Soros hilser
link? Burde vĂŠre enkelt Ă„ presentere siden dette i fĂžlge deg er guidet.
Du fÄr leite. Men i og med at 2024 var fÞrste Äret at Tesla solgte fÊrre biler enn foregÄende Är sÄ var trenden startet fÞr Trump tok over. Siden Q1 2025 ikke inneholdt noen nye lanseringer lÄ det i kortene. Noe som ble omtalt av analytikere en stund fÞr.
Det er jo din pÄstand, Morti. Du kan vel i det minste henvise til kilden du har brukt til guiding, istedenfor Ä be andre google etter bevis pÄ dine pÄstander?
Jeg tar ikke vare pÄ alt jeg leser nÄr jeg leser om Tesla nesten hver dag.
Her blir det omtalt
A number of Wall Street analysts have shared their predictions for Teslaâs 2025 sales target. Most Wall Street bets have grim forecasts for Teslaâs performance this year.
Based on analyst predictions, there are four main reasons Wall Street has a pessimistic outlook for Teslaâs sales in 2025.
Sitatramme Analysts also believe that Trumpâs trade policy might affect Teslaâs 2025 sales forecast, given Elon Muskâs close ties to the current President of the United States.
âŠ
Besides Muskâs proximity to Trump, he has also become more vocal about British, Italian, and German politics. Ginny Buckley from Electryfing.com noted that Muskâs recent political zeal might turn some people off and affect Tesla sales.
âMigthâ, âsomeâ⊠Ser ut som at disse analytikene ikke leser aviser. Eller branchartikler pĂ„ nettet.
Men de er bra pÄ Ä ta betalt, det skall de ha kred fÞr.
Det er dock mange som tror at Tesla skall gÄ oerhÞrt bra de nÊrmsta Ären og ta over store deler av bilindustrien. P/E pÄ 135 viser pÄ mye stor optimism i markedet.
StÄr dette i artikkelen da:
"A number of Wall Street analysts have shared their predictions for Teslaâs 2025 sales target. Most Wall Street bets have grim forecasts for Teslaâs performance this year.
According to analyst forecasts gathered by FactSet, Tesla is predicted to sell 2.07 million vehicles in 2025, up by 16% compared to its 2024 sales figures. For comparison, Tesla delivered 1.7 million vehicles last year, slightly below the 1.8 million cars it delivered in 2023.
Based on analyst predictions, there are four main reasons Wall Street has a pessimistic outlook for Teslaâs sales in 2025."
SĂ„ en Ăžkning pĂ„ 16% er det analytikerne tydeligvis mener er âgrim forcastâ og âpessimistic outlookâ.
Ingen hemmelighet at januar og februar har vĂŠrt ekstremt elendige men mars vil vel bli den viktigste indikatoren med model Y oppgraderingen i salg.
Det er Q1 vi snakker om.
Hvis dette fortsetter lenge nok kan det bli spennende Ä se om det gÄr utover rekrutteringen ogsÄ, men det er det alt for tidlig Ä si om om selvsagt. OgsÄ usikker pÄ hvor smart stuntet til Kia Norge er. Folkelige opprÞr kan bli Þdelagt hvis de store selskapene kaster seg pÄ for Ä tjene penger pÄ trenden.
Til den som lurte pÄ shorte tesla.
PĂ„ nordnet er det visst veldig enkelt
Men pass deg! Analytikerne er pÄ jobb
Man kan undre seg om Musk er en kunde der mislighold fĂžrst og fremst er bankens problem .
Hvis man er spillegal og/eller vil seg selv vondt kan jeg anbefale opsjonshandel i Tesla. Har avslutta Netflix, setter bare pÄ TSLA-kursen pÄ TV. Prima underholdning og gÄr helt til leggetid .
Begynner Ä komme ned i rangen jeg har klodret opp nÄ
Vil jo fremdeles vĂŠre en dyr aksje ift tradisjonelle prising metrics, men fuglene vet hva som er rett egentlig.
Gira papirer som dette er gĂžy helt til de blir radert av en rebound. Jeg var innom bear x5 til torsdag, var gĂžy det NĂ„ er deg salgsopsjoner/puts i Saxo etter tips i denne gruppa! Veldig enkelt, fikk kjĂžot samme dag som jeg Ă„pnet kontoâŠ
Bull x10 og bull x8 radert i dagâŠ
Ikke glem Ä sette DJT pÄ comparison! Ellers fin dag for bilaksjer i dag. Vw, BMW, MB, alle med fin oppgang, men Tesla er ikke et bilselskap.
Prisingen av Tesla har aldri handlet om salg av biler her og nÄ, men mest om Elon som nÄ dessverre har gÄtt klin kokos i politikkens verden. SÄ «musk» faktoren tas bort. Og selv da er prisingen hinsides.