Som sagt, begrenset prøvevirksomhet i Austin.
Som en skrev i kommentarene.
Wake me up when there are thousands of these running reliably, with transparent safety data and real liability on the table.
Som sagt, begrenset prøvevirksomhet i Austin.
Som en skrev i kommentarene.
Wake me up when there are thousands of these running reliably, with transparent safety data and real liability on the table.
Fortell… ?
Markedet skjønner betydningen av dette heldigvis
Keep on pumping

Hva betyr dette, mer enn at Tesla-aksjen gått opp?
At folk har kjøpt at Tesla kommer til å ha en million AI-styrte taxier? 
EPS-estimater
60-70%
aksjekurs
1000%
Fra FA: " Totalt solgte Tesla 1,64 millioner biler globalt i fjor, mot 1,79 millioner året før. "
Edit: Her er enda en ny artikkel fra FA i dag:
Har Elon har greid å overbevise aksjonærene om at det nå er roboter og FSD som gjelder?
Vil folk kjøpe roboter fra en ytre høyre flørtende konspiratorisk CEO med megalaomane tendenser og et messias kompleks? Virker ikke som nordmenn bryr seg nevneverdig enda mht bilsalget, men resten av verden slutter å kjøpe bilene ser det ut til, godt hjulpet av økt konkurranse.
Jeg er litt spent på hvor mye skade alle stuntene hans har påført merkevaren Tesla men det tar tid før dette spiller seg ut. Jeg tror effekten kommer til å bli større enn mange tror godt hjulpet av lite og dårlig innovasjon hos Tesla når det kommer til bilsegmentet, samt sterkere og sterkere konkurranse fra konkurrentene. FSD kommer til å ta lang tid, spesielt EU hvor det regulatoriske systemet er tungt og lite fleksibelt.
Når det gjelder roboter er konkurransen også der tøff og jeg klarer ikke se at Optimus har noen klare fordeler kontra alle de andre spillerne som er i det markedet.
Falitterklæring for FSD. Aksjen reagerer naturligvis ned.
Jeg hadde aldri betalt 75000 for FSD, men det er godt mulig jeg betaler 1000 kroner per måned ved behov/ønske, og jeg kommer garantert til å prøve FSD når vi får dem frigitt fullt ut.
Og når tror du at dette vil skje? Vi har alle sett hvordan lovnader har blitt gitt, og igjen og igjen blitt utsatt. Mye som tyder på at Tesla fortsatt har langt igjen…
Alt er ned av de store. Er vel heller en tydelig reaksjon fra large cap til small cap vi ser nå i USA. Så får man se hvordan det utvikler seg videre.
Når dette skjer bruker jeg ikke 1/1000000000 kalori på å vurdere, men den dagen det skjer kommer jeg til sporadisk å sponse Tesla ved å leie FSD.
Jeg er på tur i dag og bruker AP, sykt komfortabelt i drittværet, bruker AP på hver eneste tur jeg kjører, og den funker brukbart og mye bedre enn å 2019 når jeg kjøpte første Tesla.
Prøvde å bytte til annet merke i 2021 til et merke jeg hadde hatt mange biler av, det holdt i to måneder før jeg solgte og bestilte ny Tesla igjen.
Slik jeg opplever det så er de som er desidert mest misfornøyd med Tesla så er det de som aldri har kjørt og enda mindre eid en Tesla.
Jeg håper du er en ung mann, ellers får du neppe oppleve at FSD blir “frigitt fullt ut”, i hvert fall ikke her i Europa 
Tesla må være en gørr kjedelig bil, når man drømmer om å slippe å kjøre selv… 
Madammen ønsker seg en Model 3 nå pga rekkevidde, jeg prøvde å se en youtubevideo om den - sovnet tvert. 
Høres ut som du trenger en Tesla, så du ikke frontkolliderer pga den ubehandlete narkolepsien din