Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Tesla (TSLA) 🏎

Endt ca 1 % opp, sÄ det kan jo ikke vÊrt sÄ galt. Selv om det var ganske rÞdt en del av dagen. :blush:

1 Like

“But what perhaps is most interesting in the article is the update on Tesla’s current cash pile: as a reminder, on June 30, Tesla reported cash of $2.24 billion, down from $3.37 billion at the start of the year. This number has fallen further, and as of August 12, the company now had just $1.69 billion in cash and equivalents, mostly due to repaying $500 million of a revolving credit line in July
”

Elon Musk i en nylig E-post: “We Are Not Going Bankrupt”

Musk Vows As Tesla Suppliers Panic Over Stopped Payments"

:hourglass_flowing_sand:

1 Like

Det virker som en fornuftig beslutning. FÄr hÄpe det blir litt roligere rundt Tesla fremover, men shorterne fÄr vel mer vann pÄ mÞlla nÄ.

Som fan av Musk er det synd at selskapet forblir pÄ bÞrsen, men som trader er det flott.

Ja, som med privatiseringsforslaget har jeg blandede fÞlelser, men gir meg i alle fall mulighet til enkelt Ä vÊre med pÄ ferden videre.

Tror det blir en reaksjon opp i aksjen pÄ mandag som fÞlge av denne meldningen fra Musk,-men selskapet trenger penger fremover,Masse PENGER


Jeg tipper ned. Om vi dipper 300 igjen sÄ kjÞper jeg.

303 i premarket, fÄr trÄle en liten post tror jeg.

hvor ser du dette allerede nÄ?


“hey Elon
,where are you going?”

:rowing_man:
“got to get away,see you”

:laughing:

ok,min 6" sans er ikke helt synkronisert,-holder meg langt vekk


“Tesla ramler 6 prosent”

https://www.nasdaq.com/symbol/tsla/premarket

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @georglu (43 likes)
  1. @Evilfreud (31 likes)
  1. @kanon (22 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Olee78 (17 likes)

  2. @pleximus83 (12 likes)

  3. @Konamixx (12 likes)

  4. @laplagam (8 likes)

  5. @Hakon (5 likes)

  6. @theroger (5 likes)

  7. @Mml (5 likes)

Gratulerer!

1 Like

Ikke verst Ă„ bli Tekspert! :grin:

3 Likes

Verd Ă„ lese: https://www.ben-evans.com/benedictevans/2018/8/29/tesla-software-and-disruption

2:10:30 - ish for det legendariske Elon Musk puffet! :smoking::smoking::smoking:

Vil anbefale alle Tesla-fans Ä se. Fantastisk Ä hÞre pÄ disse to diskutere noe av de mest interessante temaene til dags dato.
AI, flygende biler, aliens og Roboter, mag-lev teknologi, global oppvarming, undergrunnstuneller i L.A og samuraisverd ++!
#Starstruck :star_struck:

1 Like

Sjelden jeg har sett sÄ mye akward silence som der gitt.

Litt spesiell kar Ă„ snakke med, han Musk. Men syntes det var generell fin flyt i dialogene, jeg.

Dette er ganske krise for Tesla og for Elon som seriÞs forretningsmann. Dette er nok starten pÄ slutten.

ouh