Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tesla (TSLA) 🏎

Mye mulig, men ETN var alt 40% ned fra fredag (x3)

Ikke bittelitt nervøs?
Jeg synes svingningene på børsene rekker, om en ikke skal drive å multiplisere de opp flere ganger…

Fra DN i dag:

Tesla stiger i førhandelen

Tesla stiger nær syv prosent i førhandelen tirsdag. Bloomberg skriver at det kommer etter at aksjen fikk en oppgradering fra «market perform» til «market outperform».

Analytiker Joseph Osha i JMP økte sitt kursmål til 1060 dollar, skriver nyhetsbyrået.

Ifølge Osha har det nylige nedsalget i markedet ført til at investorer nå kan komme seg inn på et gunstig tidspunkt, skriver han i en rapport.

Tesla hadde en sluttkurs mandag på 743,62 dollar.

1 Like

image

Hei,

Noen som er flink å lage steker som kan lage et diagram med noen støttenivåer nedover ?
@Savepig @Nocturne @Jcp @Hocki @Bullishproof

:blush:

Chartet er så ellevilt at det blir litt vanskelig men.

Vær VELDIG skeptisk hvis du begynner å se et lower lows, lower highs mønster i aksjekursen og rsi.

Kanskje noen som er flinke på fibonacci vil prøve de her.

Men, det er positivt at den bouncet på 50 dagers snittet.

2 Likes

Tusen takk. :slight_smile:

Rally i statene. Tesla i minus. Me like.

image

Transformers…Robots in Disguise :rofl:

1 Like

Dette bør Tesla kjøpe opp for og beholde forspranget.

1 Like

Tesla eiere fortsatt i komplett denial… jeg sitter på fortsatt på shorten min, denne skal langt ned.

Skjønner dem virkelig ikke at billig bensin er svært negativt for en elbil produsent?? Og skjønner dem ikke at den grønne bobla vil sprekke om det går mot resesjon…???

Sterk selg

Kanskje billig er negativt for en elbilprodusent, men jeg kommer aldri til å kjøpe fossilbil igjen, ikke om bensin eller diesel skulle bli gratis.
Jeg er villig til å betale 2-3 kroner mila ekstra i drivstoff ift fossilbil😉

3 Likes

Fordi?

Dessverre (for Tesla), er det nok svært få som deg.

Hvorfor ikke?
Hvorfor bruke 6-10 kWt for å flytte bilen når en kan gjøre det bedre med 2+kWt?
Hvorfor kjøre bil som har utslipp når en kan kjøre utslippsfritt?
Hvorfor ha kaldstart når en kan ha varm start i stedet?
Osv osv osv

1 Like

Tesla shorten går så det griner! Akkurat som forventet faller denne mye mer enn indeksene.

2 Likes

$420!

355$!