Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tesla (TSLA) 🏎

Du hadde så rett :wink:

1 Like

Du lukket den på ca 350 tenker jeg? :money_mouth_face:

Ikke lukket enda. Sitter på Nordnet sin bear x3, så må handles i løpet av OSE åpningstid :wink:

1 Like

Håper du fikk solgt før den ble halvert.
Går jævlig unna «feil vei» nå.

Ligger kjøp på 0,7 om noen dumper

1 Like

Den shorten hans var aldri genial, men om dette stemmer er det vel fortjent

1 Like

Spurte fordi jeg så på chartet for tre-fire dager siden og tenkte at 350 kunne se ut som et greit sted for bounce. Men blir det ille i USA så kan sikkert 250 være aktuelt også :slight_smile:

1 Like

Burde helt klart ha lukket i dag… ouch… lett å bli for grådig! Nå er det bare å håpe det detter max før slutt og at etter og før handel er rødt rødt rødt… :grimacing:

Edit: Saved by the (closing) bell! Jaja, litt flaks skal man ha… :sweat_smile:

2 Likes
1 Like

Heldig med den :sweat_smile::sweat_smile:

1 Like

Heldig? Dette er jo ikke akkurat noen sjokkerende nyhet. Den største fabrikken deres Freemont skulle jo de egentlig ikke få lov til å holde åpent ,men de ga seg faen og kjørte på. Så nå har de snakket med myndighetene og fått beskjed om at de må stoppe. Så dette var varslet, de bare utsatte det så lenge de kunne.

Hvordan går det med posisjonene @RedEnergy?

Bra! Skulle gjerne leket med Tesla også, men det ble rimelig klart det var en aksje som var farlig å leke med. Syntes det var genialt med emisjonen da, meget bra trekk. Men når det krakker så kan man ikke lenger ha fantasipriser på aksjene sine. Så å prise aksjer inn i skyene på forventninger er ikke så lett lenger. Håper selskapet overlever da, at de tok emisjonen hjelper nok endel på.
Tror også egentlig andre selskaper blir mer fucked i år, dvs blir vanskelig for de å være raske nok på banen med konkurrerene biler. Så de rekker nok å selge endel Y. Men skal mye til å vokse mye de neste årene, siden de andre selskapene ENDELIG har kommet i gang.

2 Likes

Reserverte en Zyber Truck til familien her i forrige uke. Håper den lander innenfor B-Sertifikat.

Var litt seint ute så trolig noe ekstra ventetid.

Flere som har reservert?

  • Ja
  • Vurderer

0 stemmegivere

2 Likes
2 Likes

dere må bare lese kommentarfeltet… :grin:

2 Likes

Model 3 med mest økning i pris.

Jeg betalte 402.000 i august, lik bil nå koster 471.000…
Blir prisene stående kan verditapet det første året bli ok. Men Model Y har jo også gått passe opp da…

2 Likes

Flott bilkjøp. :slight_smile:

Det er ikke slik jeg pleier å gjøre det😅.
Prisene på Tesla går opp og ned, ved slutten av kvartalet kan en gjøre gode kjøp på lagerbiler.
Men Tesla er i det minste rettferdig, alle betaler det samme, altså dagens pris ved bestilling.
Tesla endrer normalt heller ikke prisen en har fått ved bestilling, det kan fort andre merker gjøre ved feks valutaendring.

1 Like