Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Teste min nettbutikk for kaffe?

hei alle! håper det er ok for admin @pdx med en slik post…

har registrert at det innimellom har vært interesse for kaffe her. Jeg har (delvis av jobbmessig interesse, men også da dette er del av nødvendig næringsinntak) fått tak i en veldig god italiensk kaffe som ikke mange fører i Norge.
Jeg trenger noe hjelp til å teste webshopen somser satt opp med venstrehånda noen sene timer her og der. Om du er kaffesugen og kan gi noen tilbakemeldinger på hvordan en såpass enkel nettbutikk oppleves så gå gjerne til www.skafferi.no bruk rabattkoden “tektest”

*varene leveres via helthjem.no (altså rett i postkassa di før de mindre sendingene (funker fint men litt tregt og dårlig sporing innimellom synes jeg -trenger flere som tester og melder på opplevelsen).

**hele ideen med skafferi.no shopen er å ha noen sære men kule varer som du ikke så lett får tak i andre steder… har du en ide, send den til meg og jeg skal forsøke skaffe den (funker det får du livstids rabatt på den varen hos meg). Ikke kommet så langt at dette er presentert i shopen enda.

3 Likes

@lassar
Kan mye om kaffe :slight_smile:

Lykke til med grundervirksomheten.

1 Like

Kult konsept! Skal teste det. Synes kanskje frakt-kosten var litt drøy om man skulle bestille én pose f.eks… Det er vel ikke din prising av tjenesten, men tenker det er verdt å sjekke andre leveranse-alternativer etterhvert også.

1 Like

Morsomt konsept :smiley: Har du vurdert navnet Skafferiet i stedet for Skafferi? Rimer litt på brenneri/kaffebrenneriet. Bare en tanke :slight_smile:

2 Likes

takk for tilbakemelding! frakt er helt klart en issue. billigste sporbare tjeneste pt er helthjem, den koster 75kr netto. Posten har en tilsvarende som også skal testes. Akkurat nå så er jeg ikke der at jeg kan sponse fraktkosten, men det er jo selvsagt bortimot et krav når man kommer et steg videre… men forelder du frakten på mer enn to poser og kombinert med en rabatt så blir snytkjøp allikevel;-)

1 Like

hehe, ikke sant… skafferiet var og er er dessverre opptatt…

1 Like

Har du noe info om brennedato? Og hva med å ta bilder av en kopp ferdig brygget kaffe for hver bønnetype så man kan se farge/crema? Regner med den Napoletanaen er hakket mørkere enn Rossa?

hjertelig-takk s mye for input! bilder/expiry date og batch info er på g. brennedato dessverre ikke… og ja Napoletanaen er et lite knepp mørkere…

Jeg drikker lite kaffe men tenker sporing er overflødig for et par poser av de edle bønnene… Lykke til!

1 Like

Liten bug: Prisen i handlekurven oppdateres ikke hvis man legger inn rabattkoden, men den kommer riktig hvis man går til betaling. Du er sikkert klar over den allerede.

Og Sør-Trøndelag finnes ikke lengre, så du får oppdatere fylkesoversikten også.

Har bestilt 2kg nå, så får vi se. :slight_smile:

1 Like

2 kg bestilt, det gledes :slight_smile:

1 Like

billigste sporbare tjeneste pt er helthjem, den koster 75kr netto

Tips: Mybring.no --> Pakke i postkassen.

Billig.

Er forøvrig ikkje eit must å ha sporing på pakken. Dei kjem raskt fram uansett, dessutan er ikkje verdien per sending på mange tusen :slight_smile:

Eg har hatt gratis frakt over lenger perioder. Akkuratt no 32,- per sending uansett størrelse på bestilling.

4 Likes

Fint opplegg. Bare styr unna postnord. Har hatt mye trøbbel med dem. Og hva med en tekst som beskriver produktet litt mer inngående? Liker enkelheten, men merker jeg ønsker meg noe info om hvorfor kjøpe akkurat den kaffen…

Bestilt 2 kg nå, alt gikk som det skulle, kom opp feil poststed når jeg tastet inn postnummer. Betalte med PayPal, funket som det skulle.

Kan du skaffe Kusmi tea?

Butikkene i Norge er lagt ned, og Jacobs/Meny fører kun 100-125g bokser.

Er på jakt etter 1 kg pakning av Label Imperial og Be Cool. Trenger ikke flere små metallbokser.

På forhånd takk for at du sjekker!

takk så mye for feedback! hav er grunnen til at du ikke anbefaler postnord? Vi bruker PostNord i stor utstrekning på jobben, og også de gangene jeg bestiller selv på nettet er jeg veldig fornøyd med fremføringstider og generell opplevelse som både som avsender og mottaker (personlig har jeg mye større aversjon mot bring og opplevelsen av å være en “liten” kunde hos de… Mer info om kaffe osv skal absolutt på plass etterhvert;)

1 Like

Fantastisk!! Prosjekt skaffe Kusmi Tea er igangsatt;-) melder deg her @Do2Do så snart jeg har noe på gang;-)

1 Like

Kunne du sjekket om det er mulighet for import av Suki Tea også? De holder til i Belfast og har så vidt jeg vet ikke noe distribusjon her til lands. Samboeren ble så begeistret for den på en Irlandstur og jeg har ikke funnet den i ettertid.

Bare hyggelig!
Erfaringene mine med PostNord er dessverre ikke gode. Hver gang jeg har fått ting levert har det vært noe rot med dem både privat og firmasammenheng. Jeg har fått beskjed om at pakker er levert i butikk som ikke er kommet når jeg skal plukke dem opp. En pakke ble levert til jokerbutikk i en annen by 20mil unna. Måtte gi fullmakt til en som kunne plukke den opp for meg og hun ble dermed registrert som meg i systemene slik at hun fikk informasjon om mine pakker etc. Ved henvendelse har jeg kun fått rotete dårlig service/ansvarsfraskrivelse tilbake.
Men mulig jeg har en ond ånd hengende over meg når det gjelder dette:)

Du er ikke eneste med dårlig erfaring med Post Nord nei. Jeg har hatt ny mobiltelefon som forsvant under transport (måtte purre flere ganger før de til slutt innrømmet at den var forsvunnet og ikke bare forsinket) og pakker som er levert til feil sted ved et par andledninger. Traff innenfor samme kommune hos meg i det minste.