Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Teste min nettbutikk for kaffe?

Tenker brennedato er viktig for kaffenerdene.

Da kom leveransen på døra. Gleder meg til å teste! :slight_smile:

3 Likes

takk skal du ha! ja, jeg har fått med meg det med brennedato er viktig for en del av med stor interesse. Jeg har selv aldri engang tenkt på det som viktig, og regne meg som over snittet interessert i god kaffe. Denne leverandøren merker ikke kaffen med brennedato heller, men en utløpsdato og en batch id. jeg skal forsøke skaffe tilveie oversikt p batchene deres, og derav brennedato;-) blir en av de sakene man tar når dette blir noe mer enn sen kveldsjobbing;-)

1 Like

fantastisk! håper det smaker!

/var/folders/wv/2p6by_md4lx0vwhnrzpjrrwr0000gn/T/com.monosnap.monosnap/20200219094950_Monosnap.png

1 Like

Hei @flatspin. Sjekker bare om du fant en løsning på Kusmi Tea?

hei du! hmmm, ja du sier noe. jeg var på en rull der en stund i februar, så kom det en del verdenbegivenheter som tok overhånd på jobben og tiden er brukt mest på andre ting de siste ukene…
Jeg har vært i kontkat med Kusmi Tea, de er ikke spesielt snakkesalige eller interessert i nye b2b kunder, men purret de igjen i dag;-) Har derimot hatt større hell med en annen leverandør (Suki tea @Neonsun) men alt tar litt tid i disse dager… men sjekk for all del www.skafferi.no, kaffe har vi fortsatt;-) rabattkoden “tektest” skal også fungere helt fint:-)

Rabattkoden er ikke lenger gyldig får jeg beskjed om - tenkte å bestille mer men hadde jo vært veldig greit om det fortsatt var en rabatt også. :slight_smile: Suki te blir topp!

auda… ja den hadd jammen meg gått ut på data… nå er det fikset:) PS. sjekk gjerne suki-tea.com og gi meg gjerne hint om hvilke type Te som burde være på første ordre. Det har stått stille en stund i min ende, men nå ser kveldene noe bedre ut fremover…

Hei,
Jeg var helt på nippet til å bestille, men jeg har postboks og ikke postkasse.
Derfor må jeg reise for å hente pakken. Hadde vært gull om du kunne sende med Helthjem (blir levert på dørmatta) :blush:

Fikk inn noen ønsker fra madammen nå:

Svart:

  • Breakfast tea
  • Indian Spiced Chai
  • Spiced Citrus
  • Belfast Brew

Grønn:

  • Cherry Green Sencha

Helst i 100g løsvektsposer. :slight_smile:

@Ramsess helthjem går fint å sende med. Bare skriv det som notat i utsjekken. Har hatt noen uheldige episoder med de bare, fungerer supert første perioden, men plutselig er pakkene forsvunnet i min postkasse før opphenting iflg budet og de tar ikke noe ansvar før budet har skannet de inn. (Jeg derimot tror de har rotet de vekk mellom opphenting og sin terminal. Uasnett, det løser vi, ikke no stress!

@Ramsess nå skal det funke med eget helthjem valg i utsjekk;-)

1 Like

Flott, da har jeg testa.
Men hvorfor koster helthjem 10,- mer enn ordinært?

takk, fraktpris fikset;-)

1 Like

Veldigbra!

Setter stor pris på at du er så lett tilgjengelig. imøtekommende og løsnings orientert!

Stor stjerne i boka! :star: :star:

1 Like

Hei @prump

Skafferi.no er en pitteliten test på et webshop konsept som har modnet en stund her. Du kan si grunnideen er at vi skaffer det du ønsker,
mange har gjerne smakt/sett eller brukt ett eller annet på reise eller på annen måte vært borti noe de ikke helt kan legge fra seg tanken på. Vi tar imot tips, skaffer varen og du som tipser får en varig rabatt på nettopp den varen.

For min del var det Caffé Mako fra Napoli som satte igang hele prosessen. Liker du lukt og aroma, så test gjerne! OG for alle del, ferdigmalt
kaffe er gull det! Har både 250g poser espresso, og 500g Rossa (litt mindre mørk enn espresso) -her i huset brukes ferdigmalt Caffe Rossa i mokka kanne og presskanne men også som bålkaffe på tur. Smaker krutt da😉

Håper det var svar nok😉
bare spør om du lurer på noe… vil du teste så gå til skafferi.no og bruk rabattkoden tektest.

/Gøran

2 Likes

Kan du forresten skaffe Van Slooten lakris?
Veldig god, men har bare sett de i utlandet.

hmmm, de har jeg også smakt:-) la oss prøve… sier fra om det lykkes…

1 Like

@flatspin kunne du sjekka mulighet for å skaffe Ghirardelli sjokolade også? Og McCormick Grill Mates Mesquite krydder og Jack Daniels BBQ saus? Alle er amerikanske og burde være mulig å source. Var noe import av JD BBQ tidligere i Oslo, men ikke sett på noen år nå.