Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Teste min nettbutikk for kaffe?

ha! moro… skal se hva som går å få til! takk!

Bestilt! kjapp respons, 9 min?

haha, ren flaks;-)

Hei. Personlig fungerer ikke font/fargevalg på forsider opp mot bakgrunnsbilde. Svært vanskelig å lese det som står der på iPhone iallefall.
Jeg kunne vært interessert i Solberg Hansen half n half, 1kg pose.

Litt uheldig denne gangen @flatspin - hull i den ene posen med kaffe, og vakuumet på det ene pestoglasset var borte, lekkasje i pakken også. IMG_20200515_123632 IMG_20200515_123639 IMG_20200515_123715

En pose italienske kaffebønner som møter meg på dørmatta på en ellers regntung vestlands lørdag: PERFEKT!

2 Likes

Auda… det aner meg at pakken har fått hard medfart… sender erstatning på mandag!

Gøran Langgård

+47 90085182

…sent from a tiny device

Det er ikke så nøye - kaffen bruker jeg uansett, og pestoglasset greier jeg meg uten. Du kan eventuelt legge ved et glass i neste ordre om du føler for det. :slight_smile: Kan kanskje være greit å pakke hele sulamitten i litt bobleplast for framtida :slight_smile:

@Neonsun, takk for forståelse! dette var først pakke som har blitt ødelagt… Skal se litt på hva jeg kan finne på fremover, men forsøker bruke minst mulig plast;-) jeg skal forsøke huske dette, men kan du ikke minne meg på det neste gang du legger en ordre så skal jeg garantere deg noe hyggelig som takk for godt humør!

1 Like

@Ramsess slik skal det være vettu!!!

1 Like

@Oohbigbrain takk for feedback på design/font. enig I at det ikke funker helt 100. en dag da jeg har masse tid skal jeg forsøke flikke litt på slikt;-) Skal sjekk opp Solberg og Hansen, men det er jo kaffe som virker ganske lett tilgjengelig i andre websjapper rundtforbi, så litt usikker på den pt.

1 Like

Ja, men jeg klarer ikke å finne ferdig malt Solberg og Hansen på nett. Min favoritt er Java Mocca. Mm

Oy @flatspin - har du lagt ned sjappa ? Ser ikke ut som det fylles på lagervare, Napoletana har vært utsolgt lenge nå.

heisann! beklager på flere plan;) neida, sjappa går, men espresso har vært utsolgt fra Italia pga naturlig stopp i eksporten siste månedene før sommeren. MEN fikk hentet forrige uke så er på lager igjen nå! det skal sies at jeg har vært utrolig på hæla med vanlig jobb, så dette prosjektet er fortsatt i barnehagen… men rabattkode virker, bare å bestille folkens (håper jeg)!!

1 Like

@Neonsun har Heller ikek glemt at du var litt uheldig med siste leveranse,-) det skal godtgjøres!

2 Likes

Bestilte opp et par kg nå. :slight_smile: