Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Anbefales på det sterkeste! Kommer en ny sesong i år :slight_smile:

2 Likes

Hatt litt mye fritid i det siste.

Så her kommer noen serier som er rimelig nice.

Star Trek Picard - Prime
McMafia - Prime
Narcos Mexio S2 - Netflix
Sex Education - netflix

2 Likes

Atypical på Netflix er bra. 3 sesonger.

Begynner på denne i kveld :blush:

2 Likes

Vi har kost oss i ukesvis med Blacklist på Netflix og viaplay (siste sesong kun på viaplay).
Ellers kan Good Girls anbefales for alle som likte Breaking bad! (Netflix).
The Americans er også veldig bra! (Netflix)

Sliter litt med hva vi skal finne på nå i pausen hvor vi venter på nye Blacklist episoder.

Narcos og narcos mexico på netflix.

Masse morro og fæl historie.

2 Likes

Enig, Narcos var bra. Så lenge Escobar var i live. Sesongen etterpå så jeg vel bare litt av 1. Episode. Min kjære sovna og historien ble litt vel brutal.

1 Like

"The night of " på HBO, lite omtalt serie som var overaskende god, anbefales!

2 Likes

Er enig i at seson 3 er den svakeste - men Narcos Mexico er på en måte en ny origin story - det er helt andre aktører og selv om Pablo gjør en cameo i sesong 1 så handler dette om hvordan kartellene oppstod over grensen til USA. Sesong 1 er meget bra og sesong 2 som jeg begynte på i går begynte veldig bra - så jeg kan ikke annet enn å anbefale å gi Narcos Mexico en sjangse.

2 Likes

Nettopp sett ferdig S01 og S02 av Sex Education, på Netflix, med madammen. Den vinner nok ikke noen priser, men er grei underholdninger for oss som “har sett alt”.

For de som ikke har fått nok av narcos, så er kanskje zero zero zero en naturlig fortsettelse, starter på hbo i dag, jeg har ihvertfall planer om å se den, god omtale. Mcmillion$ på samme kanal er også veldig underholdende for de som liker true crime + dokumentar krydret med amerikansk mafia.

Suits
Blacklist
White Collar
The Outlander
Peaky Blinders
Black Sails
Better Than Us (Russisk. Spesiell serie)
Brooklyn Nine Nine
Johan Falck
Marco Polo
Snikskytter
Papirhuset (Spansk)

Alt på Netflix.
Edit: ikke i noen form for anbefalt rekkefølge :stuck_out_tongue:

3 Likes

The Stranger (Netflix)
His dark materials (HBO Nordic)
Altered Carbon (Netflix)

3 Likes

Years and Years (HBO) - meget bra og dystopisk men underholdende. Tar for seg finanskriser, gig-economy, flyktningproblematikk osv osv. Veldig bra greier!

1 Like

Straks ferdig med sesong 2 av Narcos Mexico her. Noen som har sett “Zero Zero Zero”? Verdt et HBO abonnement?

Ferdig med seson 1 av Man in the high castle. Liker den veldig godt.
Tyskland og Japan vinner 2 verdenskrig og slik ser verden ut. etterpå.

1 Like

Vet ikke om det er postet enda, men dere må se Dark. Tysk serie .

4 Likes

Kan anbefale denne

Finner den på hbonordic

3 Likes