Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Better Call Saul er tilbake med en ny sesong på Netflix nå. De første episodene er sluppet. Meget bra spin-off fra Breaking Bad

2 Likes

Begynte å se denne på HBO i går, veldig bra serie (basert på de første to episodene), også aktuell som litt påskekrim hvis man liker denslags. Sci-Fi serie av skaperen av bl.a. Ex Machina og Annihilation.

5 Likes

Devs var enormt spennende! Gleder meg til de to siste episodene!

1 Like

Begynte å se devs, synes det er litt svevende. Grei underholdning men blir litt syre tv.

1 Like

For Game of Thrones-fan, ny god mat er servert:

2 Likes

er nå tilgjengelig på Netflix, har sett en del av første sesong. Terningkast 4.5 :slight_smile:

1 Like

Har sett alle sesonger fra før men skal kjøre rerun på Netflix nå. Meget bra humorserie i mine øyne :slight_smile: mener å huske at den tok seg veldig opp etterhvert også. Paintball episodene blir etterhvert relativt over the top :joy:

1 Like

Ozark. Kom nettopp sesong 3.

4 Likes

Westworld 3 går nå i stua her. Annerledes, vanskelig å kjenne igjen fra sesong 1, men fenger selv om man ikke helt skjønner alt. Episoden “Mother of Exiles” var overbevisende, også filmatisk/teknisk - men fikk ting mer på skinnene. Evan Rachel Wood er bra som Dolores. Ed Harris leverer alltid varene.

5 Likes

Gleder meg til WW3 @anon99163478 (eh, den forkortelsen ble helt feil :roll_eyes:), men har tenkt å vente til det har gått minst 5-6 episoder så jeg kan binge. Serien er såpass innfløkt at det hjelper hvis det ikke går for lang tid mellom episodene :sweat_smile:

3 Likes

Startet på denne i går, sett 2 episoder, so far so good. :slight_smile:

1 Like

Denne tyrkiske serien er veldig bra, kan anbefale den på det sterkeste: Sahsiyet

Breeders på HBO. Utrolig bra gjennomført og fantastisk morsom. (Etter min mening). Det hjelper å ha eller ha hatt små barn. :grinning:

3 Likes

Årets 71 * Nord med Jon Almaas og Erik Follestad er :+1: :smile:
Gratis på dplay med reklame.
https://www.dplay.no/programmer/71-nord-norges-tffeste-kjendis

5 Likes

Helt enig. Fantastisk sesong:)

Startup på prime. Seriøst kul serie med myyyyyye tvister.

2 Likes

Hørt mye positivt om den nye svenske IS-trilleren «Kalifat» som ligger på Netflix.

Forøvrig er det bare å glede seg til 16.april, da NRK publiserer sesong 5 av La Bureau🙂

6 Likes

Av en eller annen merkelig grunn sluker jeg det meste av svenske serier… de ligger et hestehode forran norge… takk for tips

Sett første to episodene av Breeders og kjenner meg skummelt mye igjen😂

3 Likes

Kan abefale Petter i fengsel på tv2sumo. Bra serie med mange fine, og sterke inntrykk.

1 Like