Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Hvis du liker vikinger og western er disse to seriene verdt å se:

2 Likes

Så den såvidt var nevnt tidligere, men ZeroZeroZero på HBO kan anbefales for de som liker Narcos og lignende.

ZeroZeroZero

Hvis du liker action/gangster. En episode og du er hekta.

Har sett på denne i det siste. Skremmende og vellaget av David Simon som også har laget The Wire.

Siste av 6 episoder kommer på mandag på HBO Nordic.

Westworld sesong 3 er amazing :heart_eyes:

2 Likes

Enig - beste sesongen jeg har sett til nå! :grin:

Oh yes, kvaliteten er helt episk på mange elementer.

Men jeg skjønner ikke alt som foregår og sliter litt med å se hvor vi er tidsmessig ift. forrige sesong - hvor lenger er det siden Dolores herjet i Westworld og alle drapene der?

“Am I…me?”
“Welcome to the end of the game.”

Blir for mye spoilere å forklare her men kan anbefale å se et par recaps på youtube av sesong 1 og 2. Brukte vel 1.5 time på recaps før jeg begynte på sesong 3 :blush:

Apropos:

Jeg håper så inderlig Dolores vinner! :heart_eyes:

Sesong 1 skjedde i parken, sesong 2 handlet om å rømme parken og sesong 3 handler om å vinne over de onde menneskene. Eller er det robotene som er onde?.. Da er robotene frie. Flere tvists på gang også. Mennesker som hjelper roboter og roboter som hjelper mennesker. Røpet vel ikke for mye der vel.

1 Like

Så langt er jeg med, tenker mer på litt mer spesifikke ting og tang, hvor lenge er det siden hendelsene i sesong 2 f.eks. Det føles som det har gått mange år?

Hvorfor det? Fordi han eieren bor i huset sitt?

Klarte omsider å komme i gang med billions, er jo herlig!

2 Likes

Bosch på Amazon Prime.

Kul politi ish serie.

2 Likes

Nettopp ferdig med sesong 3 av Fauda. Bra som vanlig, meget sterk serie.

Bosch er vel en av de bedre krimseriene jeg har sett på lenge.

Fjortisserien 100’s er også jævla bra og Netflix serien Ozark begynner nå å bli jævla spennende etter 4-5 episoder i S01 :grin:

2 Likes

Kommet til sesong2 av bosch, den vokser skikkelig på meg

2 Likes

Bosch er skikkelig kvalitet. Holder den oppe på toppen sammen med The Wire når det kommer til politiserier jeg har sett.

4 Likes

Og for de som ikke har fått det med seg.

Første episode av sesong 5 av Billions ligger på HBO nå!

1 Like

Har The Last Dance blitt nevnt her? :thinking:
Netflix sin serie om Chicago Bulls og Michael Jordan, gjennom de store årene.
Mange kjekke minner fra årene jeg vokste opp og en fantastisk historie om vinnerskaller

3 Likes