Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Har ikke lest på denne tråden, bare så den tilfeldigvis nå.
Men har nettopp sett “El Dragon” på Netflix og kan anbefales.

McMillions (HBO)

Terningkast: 4

Dokumentarserie om hvordan en gjeng med svindlere klarte å rigge en konkurranse McDonalds avholdt på 90-tallet. Fascinerende, men litt langdryg - verdt å se om man ikke har noe annet :sweat_smile:

1 Like

Selling Sunset | Sesong 2

image

Dette var en av mine guilty pleasure serier i fjor. Serien handler om en gjeng med eiendomsmeglere (de fleste damer), og fancy hus i Hollywood og områdene rundt. Karakterene er like pappaktige som man kan forvente. Noe såpeaktig dramagreier er det også. Se på eget ansvar :sweat_smile:

1 Like

Nydelig!

5 Likes

Fett!

Bare synd Ellen Page er blitt for gammel for rollen nå :roll_eyes:

image

Zoey Deutch

1 Like

Legende! :laughing: :rofl:

3 Likes

https://www.imdb.com/title/tt1831804/?ref_=nv_sr_srsg_0

Spent på denne

3 Likes

Må ses, ligger på NRK nett-tv:

1 Like

Hadde ikke hørt om den, takk for tips!

Post apokalyptisk serie fra selveste Stephen King, whats not to like :grinning: Husker versjonen fra 94, var ok. De skal vist ha gjort noen endringer i denne, bla på slutten… Med Whoopi som mother Abagail!

3 Likes

Ser det er tipset om for en stund siden, men The Expanse har iallfall blitt en skikkelig favoritt hos meg. Interessante plottlinjer, veldig gode bifigurer introduseres underveis, stort sett veldig gode skuespillerprestasjoner (noen av bifigurene tidvis bedre enn hovedfigurene) og ikke minst hard, hard sci-fi med en fot plantet stødig i vitenskapsbiten. Det er jo ny tech og slikt så klart, men det er stort sett plausibelt innenfor den vitenskapen vi kjenner i dag. Stort sett.

Edit: De første episodene kan være litt forvirrende pga flere plottlinjer og mange figurer, men det bør begynne å falle på plass etter en 3-4 episoder. :slight_smile:

2 Likes

Hvor kan man se den nå?

primevideo

kun 33kr mnd, så billig

2 Likes

Den ligger i alle fall på Prime, sammen med en annen av mine sci fi favoritter ; Battlestar Galactica!

1 Like

Jeg betaler 59… Hmmm

Hvordan abonnerer du?
Eg bruker app store fra apple

Lenge siden jeg startet abb, får 5,99 euro i trekk pr mnd…Kanskje du har et inrodusjonstilbud eller noe?

Har hatt det lenge så det skal være eit normalt abonnement men igjennom app store.

image

Ps.
Heroes er bra.

3 Likes