Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Hehe, må sjekke dette ja :slight_smile: Så heroes når den kom ut, anbefaler alle battlestar galactica, ellers er upload også verdt å se!

Bedre sent enn aldri :sweat_smile:

Skaperen av LOST med en BRA serie? :frowning:

Jeg har ikke sett LOST. Men jeg vet serieskaper Damon Lindelof er litt uglesett i filmkretser etter fiaskoer som «Cowboys and Aliens», «World War Z» og «Tomorrowland».

Jeg ble derfor ekstremt positivt overrasket av denne tolkningen av «Watchmen». De som har lest tegneserien, eller sett Zack Snyder filmen fra 2009, vil kjenne igjen noen av karakterene, men alt annet, som settingen, bakteppet og plott er byttet ut. Dette er ikke en remake, men en fortsettelse.

Serien er visuelt vakker og velskrevet. Dialogen er on point og til tider veldig morsom. Plottet er mer aktuelt nå, med George Floyd og BLM bevegelsen enn noen gang før. Jeg skjønner veldig godt at filmpolitiet ga serien terningkast 6, og klør meg litt i hodet over hvorfor ikke flere har sett den.

Anbefales!

Terningkast: 6 (basert på de 3 første episodene)

5 Likes

Watchmenn tv serien er superbais. Heldigvis ble den kanselert etter 1 sesong

2 Likes

Likte også Watchmen godt. Den ble ikke kansellert, men bare lansert som en miniserie.

Jeg likte forøvrig også Lindelof’s The Leftovers godt.

2 Likes

Hva konkret var det du ikke likte med den? :thinking:

Ble litt mye wokeness for min del.

I sommer har jeg brukt opp 4G-kvota på Blacklist og Snowpiercer, begge er på Netflix og anbefales :smile:

2 Likes

Har ikke sett Snowpiercer serien enda, skal gi den en sjanse.
Filmen anbefales om du ikke har sett den! :+1:

1 Like

Aktuelt tema for tiden med pengetrykking

“Papirhuset” på netflix (for de som tåler å se en en virkelig god spansk serie) Tror det er 3 sesonger nå, har ikke hatt tid til å se mer en en sesong.

2 Likes

Så snowpiercer jeg også, likte filmen, følte serien ble litt simpel men likte godt avslutningen

Dette må bare nytes,før dette “Social Justice Warrior” greiene får slettet også dette på nettet!

:laughing:

3 Likes

https://www.netflix.com/title/80218448

:fist: :grin: :facepunch:

1 Like

Dexter er et must!

1 Like

De første fire sesongene var knall (spesielt 4!), den femte var litt meh, og etter det stoppa det opp for min del. Verdt å fullføre, eller er resten like dårlig som konsensus på nettet gir inntrykk av?

Jeg ville se den færdig, men jeg var også stor fan og ret stenet da jeg så den.

Sikkert nevnt her tidligere, men Kalifat overrasket på oppsiden for min del :slight_smile:
https://www.imdb.com/title/tt11398870/?ref_=fn_al_tt_1
Finner den på Netflix.

6 Likes

Expance på Amazon Prime er meget bra :ok_hand: