Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

The Young Pope er en overraskende bra serie. En dramaserie i vatikanet. Link til intro (trailer viste for mye):

Tenkte jeg skulle lese bøkene før serien fordi jeg hadde hørt om den. De var ikke spesielt bra. TV-serien derimot er overraskende bra til sammenligning. Synes de har gjort en veldig god jobb med å få fram de forskjellige karakterene. :slight_smile:

Liker spesielt bra politimannen og kapteinen. Og original historie.

1 Like

Night manager - hbo
Fikk litt samme feeling og kvalitet som bodyguard(netflix?) - selv om de var veldig forskjellige.
Kvalitet begge to.

4 Likes

Mig og konen hygger os over den her på Netflix for tiden.

4 Likes

Gikk tom for filmer og serier å se på, så jeg gav Cobra Kai en sjanse…

Det skulle jeg ikke gjort, for der ble det “binge-watching”…

5 Likes

I dag slippes de første tre episodene i andre sesong av den beste anti-superheltserien på Prime: The Boys er ekstremt blodig, vulgær og med masse mørk humor!

6 Likes

Nice. Ventet litt på den.

Kult - gir den en sjangs denne helgen :+1:

@tusekakk - Kobra Kai var overraskende bra. Likte at de fokuserte på bad guyen fra Karate Kid fremfor Karate Kid himself.

Blir binging her også :sweat_smile:

2 Likes

Var litt skeptisk jeg også, men den gikk rett hjem

1 Like

Har sett kun en episode. Ikke tilgjengelig for streaming i Norge ennå. (Hbo max). Men fantastisk SciFi, noe av det beste jeg har sett i sjangeren :slight_smile:

1 Like

Så traileren for denne i går og goddamn, denne ser helt episk ut! Ridley Scott tilbake i storform!

Super dejligt tv med madlavning, natur og jagt/fiskeri.
https://www.dr.dk/drtv/serie/nak-and-aed_7134

1 Like

https://www.nettavisen.no/livsstil/se-de-forste-bildene-fra-forstegangstjenesten-sesong-2/3424020042.html

3 Likes

Ble for useriøst og lite troverdig for meg dessverre.

Men forstår jo at ungdommen syntes det er moro😎

1 Like

Det er derfor det kalles parodi?

:sweat_smile:

Finnes mange parodier som finner linjen mellom troverdig/overdrevet bedre for min del.

Noen syntes det er morsomt, andre ikke:)

Hvor kan den ses?

Leste et manus på Blacklist som hadde nøyaktig samme plot som denne for noen år siden. Lurer på om det er samme storyen de har tweaket. Men det var en spillefilm… :thinking:

Må grave litt.

1 Like

Hvor kan den ses?

som nevnt kun den nye tjenesten HBO Max, og tilgjengelig kun i USA foreløpig meg bekjent. Får sette på Watchlista til senere. Forhåpentlig noen som får rettigheter til å vise denne i norge snart også. :crossed_fingers:

1 Like