Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tips om gode tv-serier!

Kastanjemannen - nok en ypperlig dansk krimserie på nivå med Broen. Se den på Netflix.

11 Likes

Veldig enig! Så den i helgen, og likte den godt! :+1:

1 Like

Nå kommer snart The Wheel of Time på Amazon Prime. Husker bøkene fascinerte meg uendelig da jeg oppdaget de i min spede ungdom.

Noen som har troen på dette?

7 Likes

Gleder meg så syyykt! Ventet på at de følte teknologien ble så bra at de kunne lage denne. Og nå er vi her! Beste bokserien jeg har lest.

5 Likes

jim-carey

1 Like

Blir det èn episode i uka eller kjører de full release? mulig jeg må sette vekk ungen i helga.

Første 4 episoder slippes på dag 1, deretter en episode i uka.

4 Likes

Kidding:

Likte du Eternal Sunshine of the Spotless Mind kommer du til å elske denne serien.

3 Likes

Narcos Mexico Sesong 3!

Er halvveis i sesongen og det er den beste så langt! :clap:

3 Likes

Enig den var bra :+1:

1 Like

Sesong 4 starter i Januar på Netflix

8 Likes

Den er visst dessverre litt heseblesende i mangel av et bedre ord, litt for mye som skal inn i en sesong. Uansett, gleder meg også! En av de store klassikerne for meg.

Det er synd hvis den blir for rask og masete, for bokene er vel det stikk motsatte…

2 Likes

Nettopp så går inn i dem uten for høye forventninger…!

“Deutschland 89” på Amazon Prime. Siste sesong etter 83 og 86

1 Like

Sikkert mange som kom i puberteten av den filmen av Pamela og Lee :sweat_smile::+1:

1 Like

99 kroner på Elkjøp nå. Har aldri kunnet få mer for pengene i historien. :slight_smile:

The Last of Us: Part 2 (PS4) - Kommende spill - Elkjøp (elkjop.no)

image

7 Likes

Skulle gitt MYE for å kunne selektivt slettet minnet i toppetasjen og spilt spillet på nytt som om det var aller første gang. Måtte serien bli minst halvparten så bra.

2 Likes

Veit, jeg gav videre forrige kopi, men vurderer å kjøpe bare for å ha det.

Og det meste annet av spill blir bare ok minus når du vet hvor lista ligger.

Uncharted 4: A Thief s End (PS4) - Spill - PlayStation 4 - Elkjøp (elkjop.no)

Dette er også bra.

1 Like