Er vel nedenfor en av de største volumbarene nå, neste er på 150-160? Eller så ser det bra ut på 90?
Vanvittig omsetning i aksjen de siste dagene.
Noen kjøper mange aksjer.
Det er like mange selgere. Og det er langt fra positivt at fallet vi har sitt i det siste skjer på økende volum.
Tja, har vel holdt seg på omtrent samme nivå +/- et par prosent de siste dagene. Med et vanvittig volum.
Blir spennende kommende mandag morgen, det er helt sikkert.
Husk at de byttet liste i år og at mange teknisk sett må kjøpe seg inn i aksjen. Tror ikke man trenger å dra noen langtgående konklusjoner av siste tids bevegelse, men det gjenstår å se. Selskapet selv sier jo at de forventer tosifret vekst i resirkulering de kommende årene.
Ja du har helt rett, så det er mer naturlig å se på området rett over der som en sone, heller enn en tynn strek.
Endte kun marginalt ned til slutt - til tross for x antall negative analyser som ble offentliggjort samtidig.
Dette blir bra. Jeg har ståltro på Q3.
Ser ut som jeg fikk rett med tinnfoliehatten min
Med mindre du tok en trade ville jeg vært avventende med
Økende lagerbeholdning, fallende ordrereserver og 15 prosent mindre salg er ikke bull akkurat. Shortsene er på for mange store.
Mandag morgen er det for sent.
https://events.webcast.no/tomra/kvartalspresentasjoner/tomra-systems-asa-q3-presentation-2019
Håper det var noen som hørte på gamle Pablo.
Tar ut halve posisjonen her, da jeg har fått 10% og aksjen har truffet et av nivåene mine. Holder resten over rapport.
TOMRA Q3: All time high order intake in Sorting Solutions
Bedre enn ventet, satser på det går oppover igjen nå.
Handles nå for 247 opp mer enn 13%
Takk for kaffen. Inn snitt ~203 - 50% ut ~220, 50% ut ~245.
Til de som lurer på hvorfor jeg tok denne inn i stedet for å vente på de åpenbare støttenivåene under 200-lappen. Når en aksje blir så nedtrykt før rapport som Tomra var, og institusjoner i tillegg begynner å senke estimater og anbefalinger, så er det ikke vanskelig for selskapet å slå estimatene. Dette, kombinert med at andel short i selskapet økte i tiden før rapport, gjorde at jeg så en betydelig oppside kontra nedside.
Har du en liten forklaring til oss som ikke er så flink med tegning, form og farge?
Det går likar no
Ned å lukke gap med en touch på på 224?, legger en der for sikkerhetsskyld.