Noen som har sitt på Yara trade?
Tatt selv et bet her, noe @pleximus83 ikke er kjempe fornøyd med
…jeg er en utbytteinvestor,så sånn sett må du bare ta deg ut
Ser spændende ud rent teknisk og selskabet synes at være i vækst (via hurtig gennemlæsning af Q3, 2020 (https://episurf.com/media/Q3-2020-Interim-Report.pdf). Jeg har indtegnet potentiel range fra aktuelt niveau til 5,00, men kender ikke selskabet og véd ikke om der potentielt er emissionsfare eller årsagerne til at aktien har lavt siden ultimo 2018.
Selskapet har levert en rekke positive meldinger siste tiden, samt også en del innsidekjøp. Velger å sitere @Christian vedrørende finansieringssituasjonen. Mener han pleier å ha kontroll på slikt :
Ikke uenig i at 5ish kan være et interessant nivå, men litt nøkternt ser jeg mot ca 3,90 i første omgang
Artig bit om en trader som gikk litt for langt The Wild $50M Ride of the Flash Crash Trader - YouTube
Volum og tidsperspektiv må du ha med.
pupp? hengende baller? pcib på veldig kort timeframe? hmm, nei kan det ikke være, lignende mønster, men ikke like villmann.
Så da ser vi på XXL, kopp og hanke. mini korreksjonen som var forrige uke har dannet en del sånne siste uka.
Dette er XXL. Europris leverte nettopp ett godt kvartal og sjansene er vel ok for at XXL gjør det samme. Kvartalsrapport i morgen. Disclaimer: Tok denne inn igjen i stad.
Hvorfor legge ut et chart når det er en gamble på god rapport?
Interessant OM tallene er gode, det er ikke noe jeg ville frontrunnet.
hanken din er under 50% linja også, som strengt tatt gjør den litt tvilsom. (nå er ikke jeg noen ivrig formasjonsflyver)
Du kjøper vel litt prematurt, når toppen rundt 24 er tatt ut så ser det bedre ut
Jeg følte det var veldig lett å forutse at Q4 for EPR skulle bli veldig bra. Ikke like åpenbart hos XXL, og den har gått en del i det siste mens EPR jobbet med å falle ned før en forventet god rapport (som leverte).
Casene for å gamble på morgendagen blir da veldig forskjellige da det virker som om flere gamblere er inne og har tatt posisjon i XXL allerede.
Ja, Q4 2020 blir nok bra. Og uansett en kjempeforbedring på rullerende 4 kvartaler i forhold til Q4 2019 som var forferdelig og Q4 2018 som var dårlig. Men, ikke like lett å være sikker på at det fundamentale tilsier vesentlig høyere prising i XXL som det var i EPR.
I mine øyne i hvert fall da.
Momentum er jo bedre for XXL, sånn sett kan man kanskje forvente rent teknisk at tradere skal pushe det videre fordi det er flere som har interesse av tickeren. Men det er ikke like klart på det fundamentale (før i morgen, da er alt klart).
Enig.
Thin ser interessant ut.
Bunnformasjon. Brudd opp og bygger base. Stort volum.
Men mye opsjoner i Thin så obs på det.
Brudd nå?