Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ukens spørsmål #5: Hva betyr brukernavnet ditt?

Elasticeye: digger låten til Chemical Brothers; my elastic eye

2 Likes

The Calusari

1 Like

Tja :grin:

2 Likes

Liker best grill-potetsalat jeg da, helst sånn litt spicy :grin::joy:

1 Like

ESPA = Rett og slett en forkortelse av mitt virkelige navn. Fikk meg dette brukernavnet på Nordnet da jeg som nybegynner i investeringsverdenen ønsket å være et hakk mer anonym enn jeg er i sosiale medier og andre steder jeg har brukernavn.

1 Like

Du er ikke bare veldig glad i boller? :smiley:

1 Like

Har faktisk aldri smakt de legendariske bollene der :yum:

1 Like

Mitt brukernavn: Delmont har jeg valgt etter min veteranbil som er en Oldsmobile Delmont88.

2 Likes

Ville ha ett navn som delvis spilte på sektoren jeg først investerte i, samt at det også kunne bety andre ting. Jeg gikk ut ifra “fornybar”. Det var først etter jeg hadde registrert meg at For Ny Barkrakk også kunne peke mot at jeg ikke hadde særlig tro på sektoren :smiley:
image

2 Likes

“Pleximus83” var profilnavnet jeg brukte da jeg møtte en sexpartner på nettet,og ja,I got Laid!! :wink::sunglasses::kissing_heart:

1 Like

Etter en god del tusen timer med Counter Strike på starten av 2000 tusentallet var Superstefan ekstra nicket mitt bak mitt gamernick som vi ofte brukte på “mindre” offisielle matcher. Mixer,gathers og generelle lans rundt om kring. etterhvert byttet jeg det om til det det faste nicket. Ble ofte mitt faste forumnavn etterhvert også.

1 Like

Vet ikke.

@Hektar er en måleenhet for areal. En hektar er 10 tusen kvadratmeter :slightly_smiling_face:

2 Likes

Min favoritt fotballspiller var Eric Cantona, arrogant så det holdt :slight_smile:

Så jeg ble kalt for Gard(ona), men jeg får ofte ikke brukt Gardona som brukernavn på forskjellige foraer, da det ofte er tatt. Så av den grunn valgte jeg GCantona.

Godt nytt år alle sammen :slight_smile:

4 Likes

Han var arrogant nok ja, typisk franskmann :sweat_smile:
Som Liverpoolfan så var jeg ikke så veldig glad i han for å si det sånn, men innrømmer glatt at han var en genial spiller. Solskjær fikk gode arbeidsforhold! Likte forresten Solskjær godt. (Tidligere Liverpoolfan han :wink: )

1 Like

Ville ha et navn som viser at jeg er hunkjønn. Ut over det er det ikke spesielt treffende med så mye glitter :sweat_smile:

5 Likes

Digger House M.D :+1:

Jeg skulle registrere meg på et forum med et unevnelig navn, der var det et nick, Duigjen, tenkte: skitt au, Duogdu får duge.
Når jeg så fant Tekinvestor så ble det naturlig å beholde nicket, jeg er en forholdsvis ryddig person (kona er nok uenig når det gjelder feks garasje…) så jeg ville ikke seile under falsk flagg.
Nå må jeg innrømme at jeg beveger meg ikke på andre investorforum lengre, @pdx som holder oss galninger i sjakk gjør en god jobb, og dere medlemmer er en rar (i positiv forstand, gjerne i dansk tolkning) og trivelig gjeng😀

2 Likes

Fordi jeg jeg synes Family Guy er tidenes beste serie😅

1 Like

image

1 Like