Nicket mitt pnordhagen er egentlig fornavn Patrick og etternavn Nordhagen.
Følte jeg var for gammel til å bruke IRC / CS nick som HydriX og zAICO som er mine gamle aliaser
Ellers går jeg under Kloa på shareville.
Nicket mitt pnordhagen er egentlig fornavn Patrick og etternavn Nordhagen.
Følte jeg var for gammel til å bruke IRC / CS nick som HydriX og zAICO som er mine gamle aliaser
Ellers går jeg under Kloa på shareville.
Gammel gnist (telegrafist) i den norske handelsflåten. Åpenbart hvorfor vi fikk det kjælenavnet ombord på båtene.Avsluttet den karrieren i 2000 som Radioofficer/Chief Radioofficer på cruisebåt verden rundt.
Haha, denne linken likte jeg, for jeg har gjort en kjempetabbe. Jobbet i nordsjøen og pusher er boresjef på norsk, prøvde pusher men det var tatt så da sto forslaget der pusher1 jeg trukte ok og ble nedringt av kamerater og venner. Jeg så ikke at pusher1 ble pusheren før de gjorde meg oppmerksom på det. Nå står den der som en kuriositet vi har smilt av mang en gang. Mvh pusher1
Så toolpusher da, ikke night pusher? kommet et godt stykke på karriereveien offshore da
Så lenge det ikke er stoolpusher…
Ah, et undervurdert yrke. En av de viktigste jobbene på en platform fylt med halvfeite menn i 40 årene med dårlig trykk i tarmen
Jobber for øvrig ofte tett sammen med Ass.Pusher
Og Ass.Driller
Er så enkelt som at jeg valgte Hoven med bakgrunn i en fantastisk skylift/gondolbane som er åpnet i Stryn kommune. Den bør oppleves av alle. Søk på Loen skylift-Hoven,og få ett kick. 1000m opp på 5min. Europas bratteste gondolbane.
Korben er Bruce Willis’ karakter i The Fifth Element, som forresten er 20 år i år. (Filmen, ikke Willis)
Anbefaler selvsagt filmen om noen ennå ikke har sett den
Muuuulti Pass!
Kanel… Tog min master i electronic engineering, dvs jag “kan el”… och så är kanel en fantastisk krydda.
Morti er kort for gamernavnet mitt Morticon. Morticon betyr ‘lurer døden’. Jeg er en pvp spiller.
Er oppvokst på Fuglset i Molde. Derfor brukernavnet😁
100 dollar sedler, fordi at jeg har en drøm om å bade i de.
zool - navnet på karakteren i et Amiga-spill .
karakter fra filmen half baked
mitt betyr ingen ting, bare ble sånn når jeg registrerte meg og ikke kom på et brukernavn å velge.
Brukernavnet mitt er noe så enkelt som etternavnet til en gjerrig mann i Andeby, innvertert.