Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ukens spørsmål #5: Hva betyr brukernavnet ditt?

Jeg leste for en stund tilbake (når jeg virkelig oppdaget Watts) om at det var noen som holdt på med å lage en dokumentarfilm om ham, men jeg har aldri sett eller hørt noe mer om prosjektet i ettertid. Veldig bra med de videoene og foredragene som ligger ute på youtube da. Liker selv å sette på Spotify (legge til noe Ludovico Einaudi, Olafur Arnalds eller Hans Zimmer), finne et foredrag av Watts og bare sone ut :slight_smile:

5 Likes

Det var et ganske urealistisk ønske om å klare være presis i timingen av mine handler med aksjer. Det er ikke så enkelt, og ble heller bedre med dette brukernavnet.

4 Likes

Velkommen skal du være @InTime :smiley:

2 Likes

Vandregutten…Jeg drev et eldgammelt vandreheim, i Levanger, ved siden av at jeg var i lære i Levanger. Samtidig hadde jeg på en måte utvandret fra DK, og var ikke lenger en dreng, men en gutt…:wink:

5 Likes

[email protected] eller noe var min første epost-adresse jeg fikk laget meg i 1993 på en tysk telnet-side. Kompissen fikk [email protected] og jeg var litt sjalu :wink:
I det siste er det noen som hadde det moro med meg … cirka 119 kg …matchvekt, jaja, det stemmer også :wink:

4 Likes

Jadda er den lyden jeg lager når Ethereum setter nye ATHs :wink:

9 Likes

https://en.wikipedia.org/wiki/23_skidoo_(phrase) :wink:

3 Likes

irc på 90-tallet ?

2 Likes

muligens… :wink:

1 Like

Da tror jeg vi sier long time no see :smiley:

1 Like

Hehe, ltns ja! :smiley:

Startet min karriere på børs med å investere på teknologiske aksjer… derav tekinvestor :wink:
Fortsatte min karriere med 70 %tek aksjer :slight_smile:

3 Likes

En liten “tribute” til den avdøde Hunter.S.Thompson og hans fortellerstil kjent som gonzo-journalistikk.

5 Likes

Fear & Loathing in Las Vegas! :wine_glass:

2 Likes

Wildkin, fra wildkins i World of Warcraft.

7 Likes

Mye samme som endel over her. Var en jente på skolen som kalte meg Labbetussen også var det liksom et greit nick å beholde

5 Likes

Hei,
Min kone er min morgensol som jeg elsker veldig høyt og som jeg ikke kan verdsette høyt nok.
Jeg bor i Nord Troms og som du sikkert vet så har vi sol hele døgnet nå på sommeren.
Hun er som en sol for meg:)

Hilsen
Roy

12 Likes

Hei. Starfighter var et av mine favoritt fly i ungdommen, så da tenkte jeg det passet godt som nick i forumet. Alle håper jo at aksjene vi sitter med skal gå så høgt som mulig, om ikke helt i stjernene.

5 Likes

Er en amatør i aksjer så valget ble Amatøren på Aksje NM og Alsje ligaen for et par år siden, men her går det ikke med ø i navnet. Er samtidig veldig glad i Tour de France og de andre tourene (de ski, of Norway, de fjords, of Qatar ++) Har alltid hatt sans for tegneserien Viggo så da passet det å velge bildet av Viggo på sykkel.

3 Likes

Sammensetning av for og etternavn i beste Kygo-stil

3 Likes