Jeg leste for en stund tilbake (når jeg virkelig oppdaget Watts) om at det var noen som holdt på med å lage en dokumentarfilm om ham, men jeg har aldri sett eller hørt noe mer om prosjektet i ettertid. Veldig bra med de videoene og foredragene som ligger ute på youtube da. Liker selv å sette på Spotify (legge til noe Ludovico Einaudi, Olafur Arnalds eller Hans Zimmer), finne et foredrag av Watts og bare sone ut
Det var et ganske urealistisk ønske om å klare være presis i timingen av mine handler med aksjer. Det er ikke så enkelt, og ble heller bedre med dette brukernavnet.
Vandregutten…Jeg drev et eldgammelt vandreheim, i Levanger, ved siden av at jeg var i lære i Levanger. Samtidig hadde jeg på en måte utvandret fra DK, og var ikke lenger en dreng, men en gutt…
ca119@fen.de eller noe var min første epost-adresse jeg fikk laget meg i 1993 på en tysk telnet-side. Kompissen fikk ca123@fen.de og jeg var litt sjalu
I det siste er det noen som hadde det moro med meg … cirka 119 kg …matchvekt, jaja, det stemmer også
Jadda er den lyden jeg lager når Ethereum setter nye ATHs
irc på 90-tallet ?
muligens…
Da tror jeg vi sier long time no see
Hehe, ltns ja!
Startet min karriere på børs med å investere på teknologiske aksjer… derav tekinvestor
Fortsatte min karriere med 70 %tek aksjer
En liten “tribute” til den avdøde Hunter.S.Thompson og hans fortellerstil kjent som gonzo-journalistikk.
Fear & Loathing in Las Vegas!
Wildkin, fra wildkins i World of Warcraft.
Mye samme som endel over her. Var en jente på skolen som kalte meg Labbetussen også var det liksom et greit nick å beholde
Hei,
Min kone er min morgensol som jeg elsker veldig høyt og som jeg ikke kan verdsette høyt nok.
Jeg bor i Nord Troms og som du sikkert vet så har vi sol hele døgnet nå på sommeren.
Hun er som en sol for meg:)
Hilsen
Roy
Hei. Starfighter var et av mine favoritt fly i ungdommen, så da tenkte jeg det passet godt som nick i forumet. Alle håper jo at aksjene vi sitter med skal gå så høgt som mulig, om ikke helt i stjernene.
Er en amatør i aksjer så valget ble Amatøren på Aksje NM og Alsje ligaen for et par år siden, men her går det ikke med ø i navnet. Er samtidig veldig glad i Tour de France og de andre tourene (de ski, of Norway, de fjords, of Qatar ++) Har alltid hatt sans for tegneserien Viggo så da passet det å velge bildet av Viggo på sykkel.
Sammensetning av for og etternavn i beste Kygo-stil