Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Edit: Feilaktig påstand om at det er sammenlignet med real-world-tall inkludert metastaser i hjernen og det var feil. Feil feil. Sa jeg feil?

1 Like

Hvilke da? Hverken CM-511, CM-067 eller KN-006 gjorde det i hvert fall?

Det vi først og fremst sammenligner med er CM-067. Den ser slik ut:

" Exclusion Criteria:

  • Active brain metastases or leptomeningeal metastaser"

Du får komme med eksempler Teiner!

Real-world outcomes with ipilimumab and nivolumab in advanced melanoma: a multicentre retrospective study - ClinicalKey

Hvor har det blitt sammenlignet med denne real-world studien, inkludert pasienter med metastaser i hjernen?

2 Likes

Det var feil. Jeg prøver å snu på hver stein og fant gode svar her:

1 Like

Ja, og der brukte man nettopp plottene som ekskluderte de med metastaser i CNS

Men “snu hver stein” :+1:

8 Likes

Kära vänner, om ni vill att jag ska fråga om TET-platformen känner jag att jag behöver läsa på om denna. Har ni någon bra källa/någon bra information om detta? T.ex. vetenskaplig artikel?

Du kan spørre: vil ultimovacs søke accelerated approval på nipu data om de får fast track.

1 Like

Slutt. Bare slutt.
Nei. Vær så snill, ikke mer av det du holder på med.

3 Likes

Du trenger ikke å spørre om noen ting for min del. Kommer ikke til å stole noen ting på det du legger ut uansett da jeg tror dine intensjoner ikke er gode.

7 Likes

Linking T cell epitopes to a common linear B cell epitope_ A targeting and adjuvant strategy to improve T cell responses (universiteitleiden.nl)

1 Like

TET (Tetanus-Epitope Targeting) er et antigen fra bakterien Clostridium tetani - rettere sagt er det et antigen basert på et eksotoksin (giftstoff) som bakterien skiller ut ved sykdom/smitte.

Vi er alle vaksinert mot tetanus, så TET baserer seg på en immunrespons fra tidligere vaksiner. Det betyr at kroppen har både antistoffer og spesifikke immunceller klare til å gjenkjenne dette antigenet.
Målet med TET er altså å bruke tetanus-antigenet som adjuvans (immun-stimulant) for å booste responsen mot det andre antigenet det er linket til.

Slettes ingen dum tanke egentlig…

34 Likes

verdipapirfondet equinor fortsetter å kjøpe. Tipper de ikke gir seg med det første og de har muskler nok til å ta det som måtte komme. Får håpe de kjøper 1-2% av selskapet

13 Likes

Apropos shorting…

11 Likes

Dårlig gjort å kalle de søppelaksjer bare fordi de har tap i de

4 Likes

Brutal shortskvis er visst riktig prising!

5 Likes

Skal vi ikke heller snakke litt mer om at NIPU-studien viste at UV1 med 90 % sannsynlighet forbedrer OS i en indikasjon hvor immunterapi fungerer dårlig?

Og at INITIUM, hvor immunterapi fungerer langt bedre, skulle ha nådd 70 eventer sommer/høst 2022 hvis vi hadde fulgt historiske studier. I stedet tyder mye på at vi vil ha 60-65 eventer i januar 2024.

Noe som gjør at det er vanskelig å ikke tro at UV1 fungerer i INITIUM også. Og hvis det fungerer i to indikasjoner begynner det å bli rasjonelt å tro at det fungerer i flere, og rett og slett er universelt. Og det uten bivirkninger i tillegg til immunterapien.

Og at UV1 skal brukes som tillegg innenfor et medisinsk felt som kommer til å omsette for 500 milliarder kroner i 2025. Der mange av de ledende BP går av patent på sine medisiner de neste årene.

Og at det er hyllevare, lett å produsere, lett å lagre og lett å gi til pasientene.

49 Likes

Du glemte patentklippene og det skrikende behovet BP har for å kombinere sine sjekkpunkthemmere med nye assets. UV1 har patent med sjekkpunkthemmere til 2036/37.

Edit:

Det glemte du ikke nei :sweat_smile:

13 Likes

Er det slik at det er andre enn Bristol Mayer Squibb som vil kunne ha interesse av å kunne ta til seg UV-1 da det er som nevnt ventet utgang av patenter?

I mitt hode vil det absolutt være et behov for å ha produkt som har IP! :slightly_smiling_face:

Btw veldig spennende å høre mer om dette :slightly_smiling_face:

2 Likes