Kommer Value Infliction Point 1 av 2 i dag eller over helgen?
- 1 / This third Phase II clinical trial will evaluate UV1 in a new cancer indication in combination with indication-specific standard of care cancer therapies different from those to be tested in the INITIUM
and NIPU trials. Final agreements are planned to be signed in Q3 2020 - 2 / In September of this year, all patients in the first cohort will have reached their
1-year follow-up period and we look forward to announcing top-line safety and
preliminary efficacy data from patients in the first cohort in the fourth
quarter of this year
Å sammenstille data på safety (som de har fra før) og avlesning av effekt er jeg usikker på hvor lang tid de benytter på. Jeg tror tidsbruk vil bli påvirket av mange faktorer. I et eksempel jeg fikk fra @polygon tok det 6 uker, men det var 80 pasienter, og resultatene ble vurdert av uavhengige radiologer. Jeg er ikke sikker på hvordan Ultimovacs går fram, og i tillegg har de hatt fortløpende vurdering av safety. Jeg tenker 1-6 uker med høyere sannsynlighet for 2-4.
Jeg synes det virker som om markedet har begynt å lukte på en inngang før melanomadataene slippes. Lite salgsinteresse, og en del som ikke har lyst til å kjøpe kursen oppover.
@polygon Gjør BioStock også valueringer eller er det tekstanalyser som den som ble publisert nå?