Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

The overall survival was 80%, with the median overall survival yet to be reached after 21-months of follow-up.

BAM

1 Like

Jeg har bursdag i morgen. Tror dette blir en bra burdag :cake:

2 Likes

Dette :

Da er vi to. Deler gjerne på gaven :gift:

1 Like

Da er vi tre :partying_face::partying_face::partying_face:

1 Like

Noen som tør tippe på hvor stor oppside det er her?
Jeg mener realistisk - ikke typ «blue sky».

Dette er resultater som vil bli godt lagt merke til i utlandet og blant BP. Nå skjønner jeg hvorfor Carlos tar med seg ASCO-ringreven Aamdal på Radium i morgen. Fantastiske resultater.

1 Like

Har man virkelig troa på den store kursstigningen i morgen? Oslo børs er ikke kjent for å verdsette god, norsk biotek.

Hvor mange ganger er det ikke meldt gode resultater fra ulike biotek selskap hvor det snakkes om dobling etc her inne…så kommer børsåpningen dagen etter og det går en del opp for så å krabbe sakte men sikkert ned igjen…så kommer spørsmålene om når neste emisjon kommer…hvordan skal de finansiere dette…og så er resultatet “glemt”

U har cash

20% rett opp garantert. 25% kontra 6% i CR

Selskapet er fullfinansiert. Selskapet er alene om å ha rekruttert iht. guiding til tross for pandemi. Selskapet har det mest potente rasjonalet. Selskapet skal premiumprises, om ikke i morgen så gradvis.

10 Likes

Helt enig. Svært gode resultater. Men som alle vet: N=20. Vi ser derfor ingen voldsom verdiendring/kursøkning basert på dette, tror jeg. MEN når slike resultater gjenskapes i en eller flere av de randomiserte studiene ultimovacs har gående - da snakker vi kurseksplosjon. Fra børsnotering har kursen steget jevnt og trutt, og dette vil fortsette fremover. Nydelig aksje for oss langsiktige. Det er også befriende med en biotekaksje som er lite short-vennlig👍

3 Likes

Langt på vei enig med deg. Samtidig er dette er en biotekaksje man nå nesten eie long. Selskapet innfrir skyhøy tillitt, og leverer hver bidige gang. Det betyr premiumprising sakte men sikkert. Litt kapital inn her og samtlige tradere er ute og reprising et faktum. Vært overeksponert siden høsten 2020, det forblir jeg.

Og til slutt et stort klapp på skulderen til @Neladner og arvtakerne som har gjort oss med troen på Ultimovacs direkte bortskjemte.

1 Like

Også oppløftende å se at Ultimovacs gjør det HELT riktig på twitter, med den gjeve #ASCO21 hashtagen

Lik og retweet!

9 Likes

Kursutviklingen i morgen er ikke viktig. Dette er data som åpner dører både hos BP og regulatoriske myndigheter. Etterhvert vil dette være med på å bygge store verdier i selskapet.

6 Likes

Jeg tror også veldig fort “biotekpsykolgien” blant småsparere på OSE vil få mindre å si for prisingen av dette selskapet. For med disse resultatene så kommer det nå ganske sikkert flere større utenlandske aktører på banen. For først og fremst så økte nettopp sannsynligheten for at UV1 blir medisin grasat!

13 Likes

Dette er svært positive tall, men det er få pasienter, tilfeldigheter kan spille inn. Det ser ut som UV1 gjør det vi har trodd og håpet. At 30% av pasienter med så alvorlig føflekkreft har hatt så god effekt er særdeles lovende for UV1 som en del av behandlingen for mange krefttyper. Dette resultatet er det vi kunne håpe på i denne studien. Håpet er infridd. Gratulerer til Gustav Gaudernack, Else Marit Inderberg og alle oss andre som har trodd på og jobbet med dette. - og det aller viktigste er hva dette kan komme til å bety for kreftpasienter og deres nærmeste, uansett hva responsen blir på børsen.

84 Likes

Hva lå de gamle data på?

Før vi fikk immunterapi for føflekkkreft var vel tallene helt tragiske, fremdeles en veldig alvorlig diagnose å få

1 Like