Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Söta bror møter OSE, ler av mangelen på åndsliv og evne til å prise biotek og bare “HODL”.

Veldig viktig for aksjen at svenskene ikke har latt seg riste ut av bermudaaksjene.

5 Likes

20210625 Ultimovacs Presentation brief deck_FINAL LSA Nordic Summit.pdf (749,5 KB)

2 Likes

/thread

Nå blir det sagt helt klart for første gang tror jeg: “Potential base line therapy to checkpoint inhibitors”

5 Likes

Den siste linja der liker jeg🤩

1 Like

Og så er det jo virkelig en rosin her også da!

Mary-Ann Chang: “Which indication is on the top of your list?”

de Sousa: “Yes of course we have different indications, but one where there is a lot of interest, and we are considering at the moment, is Non-small-cell lung cancer. We have already as mono[therapy], some results there […]”

5 Likes

https://www.roche.com/media/releases/med-cor-2021-05-05.htm

Basel, 5 May 2021 – Roche (SIX: RO, ROG; OTCQX: RHHBY) today announced that the European Commission has approved Tecentriq® (atezolizumab) as a first-line (initial) treatment for adults with metastatic non-small cell lung cancer (NSCLC) whose tumours have high PD-L1 expression*, with no epidermal growth factor receptor (EGFR) or anaplastic lymphoma kinase (ALK) genomic tumour aberrations.
[…]
This approval marks Tecentriq’s fourth indication in metastatic non-small cell lung cancer and fifth indication in lung cancer overall in the EU.

Ja, nei, kanskje?

1 Like

Roche, BMS, MSD, AZ - aller er potensielle partnere i NSCLC :blush:

1 Like

SA HAN DET?

Da kan de likesågodt smelle til med en fase 2/3 sammen med en CRO og en big pharma (det bryr meg absolutt ingenting hvem det er) - Ultimovacs kan plutselig være bare noen år fra en gigaindikasjon med en RP2/fase 3-studie om de spiller kortene sine riktig.

Måtte vi være så heldige.

1 Like

Ja, men Sausen sa tydelig at de ville ha “different” BP når han gjestet DNB :sunglasses:

2 Likes

Jeg er veldig nazi med sitater, så han sa det :blush: Men veldig fort og som en innskutt setning (så jeg skal føye til et komma der).

1 Like

Det var en beskjed til oss, med andre ord :wink:

Denne gamle posten ble akkurat aktuell igjen for å se på hva som finnes av verdier i lungekreft.

1 Like

Akkurat det der sier vel alt om hvordan analytikerne opererer: Justerer tallene til å passe med dagens MCAP…

3 Likes

Ja, det gjør de, men hvis man setter indikasjonsstørrelsene opp mot hverandre så blir potensialet i lungekreft ganske digert så det er ikke så dumt å skissere med.

2 Likes

Ser vi idag en reduksjon i Vaccibody kursen pga sousas flørting med Ikke småcellet i går, men ikke tilsvarende oppgang i U for det samme?

Det kan jeg vanskelig tenke meg :sweat_smile:

Det som skjer i Ultimovacs nå er at børsen vet at jeg ønsker flere aksjer på 72, derfor legger kursen seg en krone over.

Rene markedsmekanismer.

2 Likes

Problemet ditt er vel at du leser samme nettaviser som alle andre :grinning_face_with_smiling_eyes:

Takk, takk Tekk

1 Like
2 Likes