Hehe, mens vi andre romsterte om portis og stresset som **** for å få deltatt på emisjonen på 125 som kom med NSCLC og r2p #5.
Sausen derimot hadde mer is i magen og plukker under emikurs
Hehe, mens vi andre romsterte om portis og stresset som **** for å få deltatt på emisjonen på 125 som kom med NSCLC og r2p #5.
Sausen derimot hadde mer is i magen og plukker under emikurs
Carlos de Sousa and closely related parties hold 14,056 shares and
416,035 share options in Ultimovacs ASA.
Aksjer for rundt 50 mill?
Dagens kjøp er jo bare for å si at kursen er på bærtur
Det er ikke første gangen.
Innsidekjøpet er vel direkte følge av lønning og julegratiale samt lav kurs å gjøre det på.
Teorien om lockup falt imidlertid.
Vanskelig dette med innsidekjøp: Damned if you do, damned if you don’t
Det er utelukkende positivt i mine øyne om uttalelsen min kan leses på noen annen måte.
Mener bare at de fleste ikke har 114 000 liggende å slenge og nå har julebonusen antagelig kommet, derfor passet det bra å handle litt på cybermandag.
Tipper det kommer nye kjøp i dag
Siden notering har aksjen vært to korte turer under MA100: midt i det verste koronakrakket våren 2020, samt et par uker på vårparten i år da KLP og FIL-Limited bokstavelig salt synkronraserte aksjen med nedsalg over børs.
Innen seks måneder er hovedstudien (INITIUM) ferdig rekruttert og man har fått mer informasjon om TET-plattformen. Oppdaterte data fra UV1 pluss pembro (80 % (!) OS) kommer samtidig.
I tillegg kommer ukjente, men sannsynlige VIPs.
Med et perspektiv på 6 - 12 måneder forventer jeg derfor kurser som er ~100 prosent høyere enn i dag. En ting er at det er attraktivt å handle under emisjonskurs. Å attpåtil kunne kjøpe nærmere MA100 tilsier god R/R.
Notorisk vanskelig å treffe bunn i markedet. Selskap med finanser, eiere og rekruttering på stell er om ikke annet litt mer skjermet om det skulle bli full storm.
Må bare vedgå at jeg ikke så en så kraftig nedside etter emisjonen. Som følge av kursfallet er det passende at man er tilnærmet all-inn igjen, nøyaktig ett år siden sist.
De Sousa sin måte å fortelle markedet på at 2022, det skjer.
Liker at det meldes samme dag
Orphan Drug Designation Awardees are Granted the Following Benefits from the FDA:
Lik og retweet for å få den åpenbare casen mer synlig.
Er det noen som har god oversikt på nye konkurrenter som kombinerer med cpi? Det er vel en indikasjon der satses mye på. Er det fase 1/2 fase 2 studier som kan true uv1 resultatmessig?
30% cr hadde vel uv1 med pembro. Mot 6% cr pembro alene.
Men hva med andre utfordrere i denne indikasjonen? Initium studien jeg tenker på her.
Du blander vel metastatic og malignt melanom. Malignt melanom er nok en så stor indikasjon at du ikke får orphan dryg designation på den.
Men for all del en bullish melding.
Inclusion Criteria:
Male or female patients at least 18 years of age at the time of signing the ICF.
Histologically confirmed diagnosis of unresectable stage IIIB D, or unresectable stage IV malignant melanoma.
Eligible for combination treatment with nivolumab and ipilimumab.
Da er den vel orphan bare for Stage IV?