Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Godt å se at APIM, Nykode og Lytix er ute og mottar litt fortjent oppmerksomhet på landets forsider. Om enn det var en historie som er mye mer spennende akkurat i disse dager :thinking:

10 Likes

Tja, du har jo denne reposten på LinkdIn i dag:
image
Men om du har sterke synspunkter på dette så ville jeg tatt en telefon til Worsøe og luftet disse.

Edit: Kan jo være at det kommer noe i forbindelse med 1Q som vel er på onsdag?

Mens vi venter (og er utestengt fra chatten), så kan man se hen til selskapets publikasjoner som sammenfatter en helt sentral del av hvorfor man er begrunnede optimister:

Eneste som kan/bør rettes er Gaudernack og Co. sin bruk av “imminent” i den nyeste artikken fra januar i år. Var visst ikke rundt hjørnet allikevel :wink:

15 Likes

Sykt at du er utestengt av chaten den dagen Sara Mangsbo OG Åslaug Helland valgte å tegne insider medlemskap på Tekinvestor, da!

2 Likes

ned-flanders-unamused

1 Like

Er h3nk1 utestengt? Har han vært på Frp landsmøte???

Ikke utestengt. Har bare brukt dagen til å lese meg opp om den nye konkurrenten til Ultimovacs, som også observante brukere på FA-forum har oppdaget:

Her trodde vi at det ikke fantes konkurrenter å bekymre seg for. Og så våkner vi plutselig til forsider og nyhetsreportasjer i beste sendetid om denne dark-horse ved navn «Lytix».

Meget bear for UV1.

Edit - i tilfelle det ikke er åpenbart for alle på åpent forum:

IMG_0022

3 Likes

Jeg trengte oppklaringen :sweat_smile::sweat_smile:

3 Likes

Er Lytix i kroppen?

Wow. Veldig imponerende funn på chaten @theroger.

2 Likes

Og for de av oss som nå ufrivillig er kastet ut av chaten selv om vi betaler full pris @pdx :joy:

Whats the news? :thinking:

Damn, chatten leverer idag, ass

IMG_0025

6 Likes
1 Like

image
Flere i samme båt :stuck_out_tongue:

Listen to Episode 187: Ultimovacs med CEO Carlos de Sousa og CMO Jens Bjørheim by Radium on #SoundCloud
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-187?ref=clipboard&p=a&c=0&si=66e844839088455884aabaa48438c3e7&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

Mens vi venter… .

Fra 38:35.

Einarsson litt mer tydelig der enn i siste episode

Ja Jens sin kjente joggesko analogi er fin den.

Må bare unngå at de som springer uten joggesko er av typen Abebe Bikila som tok både gull og verdensrekord i Maraton nettopp helt uten sko…

3 Likes

Siden det er kvartalspresentasjon i morgen så kan man minne om at det også finnes en discord for Ultimovacs:

Discord er som en slags chat. Denne kan til nød brukes dersom resten av chaten forsvinner :blush:

Bare husk at JEG også er sjef der inne, så ingen får lov til å si noe negativt.

3 Likes

If i understand this correct we don’t know when we will have the results. But if I understand correct the longer it takes for the results the better it is? Jens: yes that’s correct. :sweat_smile:

Fritt oversatt noe i den duren.

1 Like

Du kan di idrettshistorie, den var jammen meg god. Vi sier at det finnes kun en Bikila,