Jeg trengte oppklaringen
Er Lytix i kroppen?
Og for de av oss som nå ufrivillig er kastet ut av chaten selv om vi betaler full pris @pdx
Whats the news?
Damn, chatten leverer idag, ass
Flere i samme båt
Listen to Episode 187: Ultimovacs med CEO Carlos de Sousa og CMO Jens Bjørheim by Radium on #SoundCloud
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-187?ref=clipboard&p=a&c=0&si=66e844839088455884aabaa48438c3e7&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
Mens vi venter… .
Fra 38:35.
Einarsson litt mer tydelig der enn i siste episode
Ja Jens sin kjente joggesko analogi er fin den.
Må bare unngå at de som springer uten joggesko er av typen Abebe Bikila som tok både gull og verdensrekord i Maraton nettopp helt uten sko…
Siden det er kvartalspresentasjon i morgen så kan man minne om at det også finnes en discord for Ultimovacs:
Discord er som en slags chat. Denne kan til nød brukes dersom resten av chaten forsvinner
Bare husk at JEG også er sjef der inne, så ingen får lov til å si noe negativt.
If i understand this correct we don’t know when we will have the results. But if I understand correct the longer it takes for the results the better it is? Jens: yes that’s correct.
Fritt oversatt noe i den duren.
Du kan di idrettshistorie, den var jammen meg god. Vi sier at det finnes kun en Bikila,
En god q rapport . Men ikke så mye kommentarer på rekruttering. Det eneste som betyr noe er vel nipu og initium nå. 10-30 års forskning avgjøres på ett par måneder. Det er rimelig intenst for å si det sånn. Håper noen har sendt noen gode spørsmål.
Ikke så mye å si om rekrutteringen heller: FOCUS rekrutterer fortsatt bra, DOVACC og LUNGVACC har begynt å komme i gang.
Dette er en solid rapport, korrekt og er tillitsvekkende.
Rapporten er veldig utfyllende og med en fremstilling som er forståelig så den er en fin kilde for den som vil sette seg inn i selskapet.
Nå er det bare å vente på den muntlige presentasjonen.
Er noe rosiner til oss som hører dette muntlig også:
“They are responding to treatment and taking longer to progress or die” sa han faktisk om pasientene i INITIUM
Han vet selvfølgelig ingen ting om det, men det sier noe om hvordan han også tenker.
Er svært betryggende å få bekreftet at han tenker som mange av oss. Det har vært mange som har rørt i usikkerhet.
Min leveregel er at som oftest er det det mest sannsynlige som skjer oftest.
Elsker en CFO som sier “The lean business model we plan to maintain”
Nå er det offensivt gött snakk.