Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

En god q rapport . Men ikke så mye kommentarer på rekruttering. Det eneste som betyr noe er vel nipu og initium nå. 10-30 års forskning avgjøres på ett par måneder. Det er rimelig intenst for å si det sånn. Håper noen har sendt noen gode spørsmål.

Ikke så mye å si om rekrutteringen heller: FOCUS rekrutterer fortsatt bra, DOVACC og LUNGVACC har begynt å komme i gang.

1 Like

Dette er en solid rapport, korrekt og er tillitsvekkende.

Rapporten er veldig utfyllende og med en fremstilling som er forståelig så den er en fin kilde for den som vil sette seg inn i selskapet.

Nå er det bare å vente på den muntlige presentasjonen.

2 Likes

Er noe rosiner til oss som hører dette muntlig også:

“They are responding to treatment and taking longer to progress or die” sa han faktisk om pasientene i INITIUM :sweat_smile:

Han vet selvfølgelig ingen ting om det, men det sier noe om hvordan han også tenker.

28 Likes

Er svært betryggende å få bekreftet at han tenker som mange av oss. Det har vært mange som har rørt i usikkerhet.
Min leveregel er at som oftest er det det mest sannsynlige som skjer oftest.

3 Likes

Elsker en CFO som sier “The lean business model we plan to maintain”

2 Likes

Nå er det offensivt gött snakk.

2 Likes

liker at de bruker grønt som farge på initium :smiley:

1 Like

image

Når man først er litt inni konspi-land… Prøver Carlos å fortelle oss noe her, eller er det en klønete designet slide? :slight_smile: Går NIPU inn i H2 eller kan INITIUM komme før 1.juli?

Vi diskuterte det en del, Initium kan selvsagt komme før 1. juli, men Ultimovacs regner nå med at det kommer etter.

Ja, vi diskuterte det en del og konkluderte med at den IKKE kommer før 1 juli :smiley:

3 Likes

Forskjell på tror og kan :slight_smile: Top linje-resultatene tror vi vel ikke kan komme før 1. juli, men 70 events kan.

Det var jo egentlig en ganske så bull presentasjon👌

4 Likes

Man skal være forsiktig med å tolke for meget, men svaret som ble gitt på om hvorvidt også NIPU-avlesning kan skyves ut i H2 tolker jeg fortrinnsvis dithen at de ikke har fått beskjed om at antall events er oppnådd.

7 Likes

Uten chatten får vi ikke betraktninger på målt vinkel av smil, dybde på smilehull, cm forhøyelse/senkning av skuldre og dets relasjon til studieresultatene. Vanskelig å konkludere uten den informasjonen.

5 Likes

Chatten er bull! :laughing:

1 Like

Helt enig! Hørte bare siste 10 min av presentasjonen, men Carlos gikk ganske langt i å si at han ikke vet om at 69 eventer er nådd. Det er ihvertfall ikke slik at manglende oppdatering av guiding på NIPU var pga. allerede oppnådd tilstrekkelig endepunkt.

1 Like

Som vanlig en veldig bra presentasjon.

Det slår meg også hvor overlegent Ulti er på management, gjennomføring og nøkternhet sammenlignet med veldig mange andre Biotech’s på OSE. Min ‘NO-NO’ liste over selskaper, ledere og styre representanter begynner å bli lang og Ulti er så langt unna den lista som det overhodet er mulig å komme.

Skjønner ikke hvorfor ikke andre kan ta litt lærdom av Ulti!

7 Likes

Fordi det er for sent for de fleste :cold_face: :coffin:

Omsettbart volum overrasker fortsatt. At det enda finnes aksjer som skal ut før data er dels uforståelig.

1 Like

Jeg stilte spørsmålet, men Carlos hadde vel strengt tatt ikke lov til å si om de pr. nå hadde oppnådd 69 events i Nipu.
Litt det samme da han også unnlot å svare på mitt spørsmål om antallet events de hadde i Initium da de besluttet å utsette rapporteringen. Svarte bare at de ikke hadde kommet til 70 på det tidspunktet.

Greit nok svart, men jeg er usikker på om han egentlig visste svarene?

1 Like