Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Godt spørsmål Polygon :+1:!
Håper du får bedre svar enn jeg fikk av Carlos!

Polygon
](https://twitter.com/bio_polygon)

@bio_polygon
](https://twitter.com/bio_polygon)

[12t](https://twitter.com/bio_polygon/status/1656741559973433344
Svar til
@HellandAslaug

Betyr det at dere nå har 69 events og klarer å presentere data før sommerferien?


Ville sett meg litt over skulderen nå, dette er et helt ekte bilde av H3nk1 tatt i går etter 1 uke uten Insiderchatten:
image

2 Likes

Dette er jo flau fisking. Noe man egentlig ikke burde gjøre. Men når Helland i går erter oss på den måten på twitter, så klarte jeg ikke å la være.

3 Likes

Joda, men lov å spørre!
Da jeg under Q1 spurte Carlos om antall events i Nipu unnlot han å svare direkte på det, men Aslaug Helland sitter nærmere studien og vet mer, men blir positivt overasket om du får svar.

1 Like

Godt han ikke vet at Neladner også har entret. Må si nivået på chaten neppe har vært bedre noen gang.

2 Likes

Diskusjonene mellom Forsk og Neladner er ikke til å kimse av, heldigvis holder de seg på et folkelig nivå :slight_smile:

4 Likes
5 Likes

Vi får nok chatten tilbake i morgen. Intill videre vet vi hvor H3nk1 er:
image

Her svar fra Anne (IR) angående et par spørsmål om meldeprosedyre fra studieledere, og om melding av antall “events” for Nipu.

" Hei!

Takk for spørsmål, og beklager sent svar.

For Investigator-initiated trials (NIPU, FOCUS, DOVACC og LUNGVAC) får vi bekreftelse fra studielederen i hver av studiene før vi gir guidance til markedet om forventet readout timeline. For NIPU har vi fått bekreftet at de fortsatt forventer å gi oss data i løpet av Q2 2023 før vi hadde Q1 rapportering.

Vi gir som kjent kvartalsvis status på rekrutteringstakten av pasienter i studiene, men det er ikke internasjonal bransjepraksis å kommentere på antall «events» underveis i studiene. Events henviser jo til kreftsyke mennesker som blir sykere eller dør, og som har venner og familie som er sterkt berørt; bak hvert datapunkt er det et ansikt. Vi gjorde et veloverveid unntak da vi annonserte utsettelse av readout for INITIUM, fordi det var viktig for oss å få frem at det handlet om at pasientene ikke hadde sykdomsprogresjon som forventet basert på historiske data (og ikke noe administrativt el.l fra Ultimovacs sin side.)

Det er helt riktig som du skriver at vi annonserer validerte, kvalitetssikrede resultater til markedet (som kanskje er riktigere uttrykk enn «vask»), og ikke antall events. Når vi snart er halvveis i Q2 er det ikke mange ukene igjen – men NIPU-teamet holder altså fast på at resultatene vil komme før 1.juli, og da blir det nok sånn.

Ønsker deg en riktig fin helg, og tusen takk for all god støtte – det setter vi virkelig pris på.

Mvh

Anne

Anne Worsøe

Head of Investor Relations

Ultimovacs ASA

M: +47 90686815

anne.worsoe@ultimovacs.com

www.ultimovacs.com

42 Likes

Veldig grei avklaring fra Anne :clap::clap:

1 Like

Da blir det nesten definitivt NIPU-data før sommeren. Skal vi gjette på at 69 events antakelig ble oppnådd i intervallet midten av april og fram til Q1 for Ultimovacs med den tanken at de “fortsatt forventer å gi oss data” betyr at de var kommet et stykke på vei med innsamlingen av datapunkter, men ikke hadde eksakt synlighet på når de ville bli ferdig?

2 Likes

image

4 Likes

Håper det ansiktsuttrykket ikke er pga datapakka :grimacing:

1 Like

En gang må Harold komme med gode nyheter også.

3 Likes

Man ligger vel da rundt 75% sannsynlighet for oppnådd primærendepunkter, jeg tror kanskje enda høyere også siden pandemien som i andre studier trolig har hatt påvirkning.

6 Likes

Blir nok en grei dipp ned om nipu ikke begeistrer sett fra OSE perspektiv, spennende #SavnerChatten

1 Like

Og omvendt.

2 Likes

Ca 4 uker det tidsrommet der?

6 uker. Tipper ellers at vi får data helt innpå fellesferien.