Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

17 Likes

bilde

5 Likes

En liten tanke. Om Carlos kjenner til resultatet vil han da presentere Ultimo på en engasjert og positiv måte i dag?
Om han vet INITIUM viser ingen effekt blir det jo litt merkelig om han er positiv?

som sagt, bare en tanke…

Det kan han ikke vite? Han vet bare om 70 er avlest eller ikke.

Mye mulig jeg har misforstått men børsmelding vi venter på vil jo være kursdrivende. Dette vil igjen si at børsmelding vil inneholde informasjon om hvordan INITIUM har gått. Altså om studien var positiv eller negativ for virkningen av UV. Carlos burde vel vite om innholdet i børsmeldingen før den publiseres? Eller vil vi få en børsmelding som sier at 70 events er oppnådd og thats it?

Carlos kan vite om 70 events er nådd. Han kan ikke vite om resultatene fra INITIUM er positive eller negative uten at det umiddelbart også blir sendt ut en børsmelding er min oppfatning.

7 Likes

Helt enig, er slik jeg også forstår det, kurssensitiv informasjon skal meddeles «straks» uten unødig forsinkelse. Derfor, så fort Carlos med sikkerhet vet utfallet på studien mht primærendepunkter så meddeles dette.

Mulig at han vet (eller ikke) på nåværende tidspunkt at 70 events er oppnådd, men siden man pt ikke vet resultatet på studien så er ikke dette kurssensitivt.

2 Likes

Det er tidligere skrevet at data fra INITIUM vil ta en stund å gå gjennom. Det vil jo si noen i selskapet må prosesse dataen de har fått. Jeg mener å ha lest at Carlos er en av disse og dette kan ta alt fra 2 mnd til 2 uker. Mye mulig jeg har misset noe/ ikke forstår.

Det er et utenforstående selskap (CRO) som går gjennom dataene. Carlos får først vite om de 70 eventene. Deretter tar det et ukjent antall uker før Ulimovacs får vite det endelige utfallet av INITIUM. Dette meddeles til markedet umiddelbart.

Vet ikke om dette er spurt om før? Men hvor lang tid vil denne «datavaskingen» ta?

3 Likes

ah ok, takk for svar

Skrevet noen titalls innlegg om det oppover i tråden .

image

4 Likes

Hadde vært fint om vi fikk et hint under presentasjonen i dag om 70 events har inntruffet.

Enig. Er i tett dialog med Carlos om dette. «Fin dag for å plukke blomster» er kodeordet. Eventuelt «stille og rolig på fjorden»

3 Likes

Det Carlos burde presentere i dag er en ny emisjon, hvor de som tegner aksjer også tildeles en porsjon tålmodighet uten ekstra kostnad. Det vil slå an tror jeg, for tålmodighet er mangelvare.

1 Like

Egentlig mener jeg Carlos kan si att 70 events ikke er nådd ennå, men ikke motsatt…
Ikke det att han sier det, men rent juridisk så kan han opplyse om det ?

Det ville iallefall gitt en boost både på kursen og på antall innlegg på tråden :wink:

Om han sier at 70 events er nådd, hva er kursdrivende med det sånn rent juridisk? Det gir oss jo ingen nyheter annet enn at et eller annet kommer om noen uker til noen måneder, og det vet vi jo allerede?

3 Likes

Tror han kan si at han «ikke vet om det har skjedd», og si at «han vet at det er passert med 70 events» burde nok vært børsmeldt.