Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

14 Likes

Gøy å bli idiot forklart, best å ikke stille spørsmål her på forumet

1 Like

Handler ikke om det, heller det at dette er blitt diskutert UTALLIGE ganger. Det går ann å lese litt lenger opp i tråden, så hadde du fått svar på det du lurte på :slight_smile:

1 Like

ah, ja selvklart. Man burde lese alt og forstå alt. Tenkt at jeg ikke forstod at Carolos ikke kunne vite om resultatet… Dumme meg.

1 Like

Ikke ta deg nær av det enurs. Tror de fleste egentlig var mer bekymret for blodtrykket til @h3nk1, redd han popper en aneurisme ved spørsmål vedr vasking. Blir en dur pris å betale 😵‍💫

1 Like

Hva er denne vaskingen dere prater om hele tiden? Er det snakk om datacleanup? Blir ikke riktig oversettelse datarengjøring?

Var det snakk om 2+ mnd da for å sortere alle post-itene?

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Jeg gikk desverre glipp av presentasjonen. Men det var vel det samme som tidligere. Hvordan var vår Amigo?

Det vil si at de som får vite at 70 events er oppnådd kan dele dette fritt med de dem ønsker, siden dette ikke er kurssensitivt på noe vis.

Selskapet mener altså at dette er en non-event som ikke er verdt å bli meldt til markedet.

Enig, vasking er ikke rett oversettelse. Med vasking kan man få inntrykk av at man forbedrer data.

I praksis, det som skjer er at man går over alle parametrene som er hentet inn på pasientene og ser om det er verdier som av obvious grunner må være feil eller mangler. Enkelte slike feil er det ikke mulig å gjøre på tidsunktet sitet plotter inn siden CRFen har laget inn en koding på at helt åpenbare feil feks hvis senteret har plotter inn at hjertefrekvens var 210/min så vil det komme en feilmelding i CRF som spør om dette virkelig stemmer, så slike feil lukes ut forløpende. Ved datacleaning er det mer typer verdier og feil som avdekkes når man ser på dataene som en helhel.

Så database clean er en blindet kontroll over alle data og finner man noe man mistenker ikke kan stemme tar man kontakt med senteret for å verifisere om det de har plottet inn stemmer med kildedata.

@rosasky: igjen, de som får vite at eventene er oppnådd signerer en CDA som begrenser hvem de kan kommunisere dette med. Dette er på need to know business critical nivå.

10 Likes

image
Og de fleste tenkte vel mest på at det var denne søke saken som ingen bruker du burde prøvd først :slight_smile:
Fortsett å spørr, det hadde vært stille her uten spm

2 Likes

Ja, han utstrålte ikke mye selvtillit og virket litt passiv. Men det kan fort være dagsformen og, men går ikke “all in” etter i dag :sweat_smile:

2 Likes

Helt enig!!!

Enkelte eier hverken skam eller hjerne.

4 Likes

Hvorfor behovet for å måtte signere en CDA om dette ikke er kurssensitiv informasjon?
Du ser selvmotsigelsen i det?

Så dere det ene hostet i starten der? Sjeldent sett et mer klokkeklart bear-host. Med et lite hark rett etterpå. Dumpet alt da jeg så det

Herregud - investeringsstrategier baseres tydeligvis på tolking av kroppsspråk under en 15 min streama presentasjon der Carlos må være svært forsiktig med ikke å gi noen signaler om at 70 er oppnådd eller ikke oppnådd.

1 Like

Selvsagt er det kurssensitivt, hvis Carlos hadde sagt i dag at 70 events ikke var oppnådd ville kursen steget. At det ikke dermed garanterer gode data er en annen ting.

Det er jo veldig mye et selskap gjør som de ønsker å holde en kort loop på/konfidensielt selvom det kanskje ikke er kurssensitivt. Kurssensitivt hadde det kanskje vært hvis han bekreftet på hvilket tidspunkt endepunktene ble oppnådd, men hvis han i dag hadde sagt at endepunktene er oppnådd så vet ikke jeg i hvertfall om det er positivt eller negativt uten å vite når dette skjedde.

Jeg startet med å skrive: En liten tanke. Om Carlos kjenner til resultatet vil han da presentere Ultimo på en engasjert og positiv måte i dag?
Om han vet INITIUM viser ingen effekt blir det jo litt merkelig om han er positiv?

som sagt, bare en tanke…

La oss si at han viste INITIUM resultatet da er det menneskelig å holde tilbake på en presentasjon.

At jeg ikke viste at han ikke kunne vite det er min feil. Men som jeg skrev: Mye mulig jeg har misforstått men børsmelding vi venter på vil jo være kursdrivende. Dette vil igjen si at børsmelding vil inneholde informasjon om hvordan INITIUM har gått. Altså om studien var positiv eller negativ for virkningen av UV. Carlos burde vel vite om innholdet i børsmeldingen før den publiseres? Eller vil vi få en børsmelding som sier at 70 events er oppnådd og thats it?

Som sagt, jeg spør, tar feil og takker også for svarene.
På bakgrunn av dette blir man idiotforklart. Jeg har 30k aksjer og håper inderlig at Ultimo blir en stor suksess og jeg bruker forumet for å lese dyktige personer kommentere om ulitmo. Jeg er ikke i nærheten av å forstå alt eller klarer å henge med på alt men når folk utnytter dette og gjør nar av en så blir man fort til ett nettroll uten at man kanskje forstår dette selv. Noe å tenke på… uansett, om resultatet er negativt blir de aller fleste her inne idiotforklart

Bli aldrig kär i en aktie verkar passa bra inn i denne tråd.
giphy (3)