Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Skal selvsagt ikke basere investeringen utifra kroppsspråket til Carlos, men jeg har sett flere presentasjoner av han og jeg har ikke sett han så passiv og spak før, så det kan jo være greit å nevne det da. Men jeg har fortsatt ståltro på selskapet :blush:

1 Like

Carlos kan ikke opptre på en presentasjon og allerede kjenne til et resultat som ikke samstemmer med presentasjonen om selskapets fremgang og målsetting. Da hadde det nemlig allerede vært børsmeldt!

3 Likes

Jeg syntes Carlos var offensiv, spesielt i paneldebatten. Under presentasjonen tror jeg tidspresset ødela litt, har aldri sett ham snakke så fort.

Jo lengre tid det tar før de når 70 events, jo mer sannsynlig er det at studiet viser effekt?

1 Like

Tilbake til tema folkens :slight_smile:

I frykt for å trigge noen her nå, så tenker jeg det alltid er smart å stille spørsmål, selv om det har blitt stilt før. Ikke alle har lest alt eller kommer på at de kan søke.

9 Likes

Er redd dette er siste dagen folk som er i, eller knyttet til selskapet gidder å lese denne tråden. Det er synd. Og er slik jeg ser det pga. tre til fem brukere som først og fremst ikke skjønner at når man skriver noe, så bruker fire hundre andre mennesker minutter av sitt liv på å lese det. Så når man f.eks, spør spørsmål som er svart på utallige ganger, også veldig nylig, så vurderer man verdien av det kvarteret man selv måtte bruke på å finne ut av det (ved å scrolle litt oppover) over de tilsammen timene andre må bruke på å lese spørsmål og svar som man satte i gang.

26 Likes

Det er vel bare å ta screenshot av innsider-chatten og sende til Finanstilsynet. Får ikke klarere brudd på verdipapirhandelloven hvis det faktisk stemmer.

Det er mulig Ultimo sender ut børsmelding i samme sekund som de får data. Men normalt er det vel at selskaper går over informasjonen de har fått, skriver børsmelding osv. En slik prosess tar vel litt tid.
Om Ultimo sender ut børsmelding når de får data kan jo melding komme 14.34 i dag som ett eksempel. Det gir jo investorer veldig liten tid på å lese gjennom resultatet. Det mest logiske ville vært å sendt ut børsmelding 16.30 på fredag men da må de som sagt holde tilbake informasjonen. Så om Carlos fikk INITIUM data i går / i dag ville han hatt informasjon på presentasjonen og om denne var negativ ville man kanskje holdt litt tilbake noe som er menneskelig. Han har jo vært veldig engasjert tidligere så ville man vært like engasjert om man viste noe negativt. Uansett, jeg tok feil så beklager det.

Fordi det er manipulasjon. Nå må du @pdx seriøst vurdere om denne brukeren skal få lov til leke seg her? Har direkte uttalt på chat at han skriver innlegg for å få ned kursen.

3 Likes

:smiley:

1 Like

Enig med dere. @rosasky er herved ute av Insider, chat og forumet.
Takk til alle som varslet :slight_smile:

26 Likes

Kan noen si meg hvor jeg kan finne link til dagens presentasjon? Fant ikke noe på hjemmesiden.

https://www.redeye.se/events/868559/redeye-theme-fight-cancer

Eventet er underveis, klarte ikke å finne en kjapp vei for å finne Ultimovacs-presentasjonen eller paneldebatten. Ikke sikkert det blir tilgjengelig før den legges ut i opptak.

Minner om han med Toyotaen i en annen tråd. Super manipulerende.

2 Likes

Har vært en del spm her om prosessen med registrering, vasking og info til markedet etter 70 events. Både Carlos og Bjørkheim snakket litt om dette på siste kvartalspres. Tar med dette fra referatet :

Carlos de Sousa:
So I would not like to disclose the name, but it is a professional third-party company that is working with the so-called independent review. So what happens is that when the images are taken at the hospital, they will be sent to this third party and if they will be evaluated by radiologists in that company and scored. All the pictures from the hospitals will be sent and the – the results are the – the results obtained by this company are the numbers that will be used in the primary endpoint of the study. So there is a third-party collaborator that is – that are looking at the pictures from the study, and they will score all of the pictures. And when 70 endpoints is reached death and these pictures taken together and there will be a readout of the study. Of course, there is some lag in the system, meaning that it takes some time to transfer pictures from the local hospitals to the central institution, but this is a lag period that usually is very small and also towards the end of the study, there are a little difference between picture taken and a readout of the pictures by this third-party collaborator.

Jens Bjørheim
I would like just to comment here because we get several times this question. I think there is some misunderstanding. So I would like to make it clear that we, as a company, it doesn’t matter for the results, how many events are so far when the 70 events are reached, the contract research organization needs to clean up the data. And we don’t – we are not exposed to the results. When the CRO is ready and cleaned all the data, then you would say, okay, we are ready to present the data to the company. And that is the time where the company is exposed to the data and we know at that time how many progressions are on each – in each arm. So that’s the time when then shortly after this, we will inform the market. So again, the important part is the number of progressions after we reach 70 events. And again, only when the CRO has completed the cleanup of the data and all the images, then they inform the company about the results. So to be clear, we don’t know what are the results quite honestly, at the moment, no one knows because they have to collect the data, and this is only measured after the 70 events. So it’s just to be clear that the company will be exposed to the data, what was the results. And then at that time, soon after that, we will inform the market.

16 Likes

Foreslår at dere oppretter en “Ultimovacs vasketråd” hvor dere kan diskutere, gjenta og spekulere uten forstyrrelser hvor lang tid det tar med “vaskingen” av de 70 events.

6 Likes

Enig. Carlos var stresset på tiden. Mulig han hadde slides for en lenger presentasjon og ikke var komfortabel med tiden.

Men utover det mener jeg at han blinket morsekoden “70 eventer er ikke oppnådd per dags dato” så det kan være multitaskingen som stresset. Hvem vet :man_shrugging:

3 Likes

Kanskje han prøvde å blinke vekk alt vaskemiddelet?

1 Like

We are entering a very exciting time for the company. Hadde vel ikke vært så exciting om han fikk melding tidligere. Jeg tror de venter like mye som oss.

Jeg har nå sett dagens presentasjon av Carlos. Den var saklig, optimistisk og informativ! Selvsagt bærer en slik presentasjon et visst preg av at man kun har en viss tilmålt tid til disposisjon. Men om noen forsøker å påstå at presentasjonen ga negative signaler, så vil jeg påstå at de troller!
Jeg fikk virkelig fornyet tro og optimisme av denne presentasjonen! Nå puster jeg med magen og sover rolig om natten! :wink:

8 Likes