Nei jeg er redd tilnærmet ingen skjønner hva du mener.
Hvilken fagmann?
Meld deg inn som innsider å du vil forstå etter å ha lest nattens diskusjon!
Det er jo ikke sånn at dersom du er eiendomsmegler så vet du hvor eiendomsmarkedet står om ett år, dersom du heter Kjerstin Braathen så vet du hva styringsrenta er om ett år osv. Det er klart vedkommende får en helt annen kredibilitet, men til syvende og sist vet ikke personen noe mer enn oss hva gjelder det endelige resultatet.
Tro hva fagfolk som Helland, og de som jobber i Ultimovacs, tror om at NIPU kan lykkes eller ikke?
Det stråler ikke 40 års erfaring av din tolkning av en meget god utveksling av forskjellige innfallsvinkler til betydningen av tidspunkt for slipp av data i NIPU og INITIUM i går kveld/natt.
Tøv!
Og du, Truls, jeg står for øvrig inne for alt skrevet her inne og andre steder. Det er ikke jeg som opererer med andre nick og forfekter at kursnedgang betyr informasjon på avveie, mens det samme ikke gjelder når kursen går opp. Du mener sikkert godt, men dette blir bare leit.
Du har i løpet av de siste årene vært en stor bidragsyter til opplyse om Ultimovacs. Men nå prøver du på alle måter å bagatellisere at en erfaren kreftlege ved bla, Radiumhospitale og Oslo Universitetssykehus har uttaler at han ikke har noe tro på Nipu og har av den grunn solgt alle sine aksjer i Ulti!
Bør ikke allmennheten få høre det? Hvilken agenda har du egentlig?
39 uleste innlegg, jeg trodde et øyeblikk at det hadde skjedd noe nytt. Men så var det bare en ny “ekspert” som regner på serviett og vil overprøve våre dyktige statistikere, og en gammel “ekspert” som tror på en enkelt doktor. Jeg går tilbake til hulen.
Når en fagmann kan komme med en slik påstand før resultatene foreligger, kan man kanskje spørre seg hvordan de fagmenn som har startet forskningen og rekrutteringen til testing har tenkt? Er deres mening og vurdering mindre verdt enn den fagmann du siterer? Tror du ikke Ultimovacs har hatt et godt faglig grunnlag for å satse på dette området også?
Jeg bagateliserer ingenting. Jeg selger ikke mine aksjer fordi en kreftlege ikke ønsker å se NIPU-data? Hvorfor i all verden skulle jeg det hvis ikke jeg var bekymret for at vedkommende satt på innsideinformasjon? Andre fagfolk og kreftleger selger ikke, noen har nylig kjøpt. Har de også innside?
At jeg overhode forstår markedet? Jeg forstår nok at dette skjer basert på hva doktoren sa. En annen ting er hva som vil skje i morra og dagene som kommer. Det er det svært få som vet og om vår fagmann er veldig godt innforstått med hva vaksinen gjør, vet vi vel heller ikke?
Selvsagt er asbestose en veldig vanskelig kreftform der asbestfibrene fester seg i lungesekken og utvikler kreft i løpet av 10 - 20 år. Det betyr jo ikke at dette blir failure, i hvert fall ikke når en avlesning av ingen forbedret virkning burde vært meldt for lenge siden. Hva markedets marginale småaksjonærer og kyniske spillere gjør på kort sikt er en annen ting som jeg visst aldri lærer meg.
Forøvrig så henger du ut en person som var såpass ryddig at vedkommende gjorde rede for et spørsmål som dukket opp på chatten. Tviler på at personen liker det du driver med her Truls, dette er brudd på tillit innad i chat/forum og vanlig folkeskikk!
Ta til fornuft og slett det våset du skriver, det er regelrett løgn og en ekstremt lemfeldig bruk av informasjon!
Jeg henger på ingen måte ut kreftlegen. Synes det var på alle måter flott at han sto frem og at vi fikk en fin og ryddig diskusjon. Det jeg sier at etter en slik hendelse er det på ingen måte merkelig at kursen faller.
Dessuten skal jeg innrømme at jeg for egen del i lang tid har fått en del avers mot en viss person sin uhemmede hausing av Ultimovacs.
I over 40 år har det vært min erfaring at uhemmet hausing av aksjer veldig ofte ender dårlig!! Så anbefaler alle til å være så nøkterne som dere bør være til fremtidig prising da dette kan ingen si pr. i dag!
Hva menes egentlig med å ha liten tro på NIPU? At man ikke oppnår full helbredelse og effekt? Eller at det ikke vil gi noen som helst positiv effekt i det hele tatt?
Er det ikke slik at NIPU omfatter en så vanskelig og komplisert form for kreft at egentlig ingen av de ansvarlige for forskningen har sett for seg full suksess, men heller at de kanskje kan få positive signaler om en viss grad av effekt som vil kunne ha stor betydning for de øvrige muligheter for vaksinen i andre kreftformer? Det skal dermed kanskje ikke så mye til før de kommende resultater fra Nipu vil øke den generelle optimismen for hva selskapet holder på å få til?
Nei, men som kreftlegen skriv i går kveld, så er er levetiden så kort uansett, så hva betyr noen få uker levetid som meget syk og lidende når du allikevel vet at du al dø veldig snart? Tror han har rett og at ingen vil satse på de resultatene som kommer med mindre de er ekstremt gode!
Du tillegger vedkommende en mening rundt NIPU som ihvertfall ikke jeg leste ut av hva som ble skrevet. Du går glipp av veldig mange nyanser i din fremstilling som tydeligvis passer din agenda og handlinger.
Har denne uttalelsen vært henvist til her inne med tekst eller link, isåfall hvor?
Chatten
Tenk så fint om du kunne komme med noe konkret du mener er galt, overdrevet eller misvisende. At du misliker meg sterkt har vært åpenbart lenge, og det er din rett, men fint om du forsøksvis ikke lar det gå utover egen handel i aksjen og/eller forumet for øvrig. Det du driver med nå er ikke konstruktivt for din egen eller andres del.
Dette blir jo et testament til debbe klovnebørsen disse skriveriene forklarer den paniske dumpen sekundet før åpning (når aksjen i utgangspunktet var i fint driv). Og at det skyldtes den saklige diskusjonen på chatten som fant sted i går. En diskusjon du definitivt misrepresenterer. Likeledes har du forsøkt å så tvil om at det er innside på avveie på Discord. Der har du også forsøkt å skape et inntrykk om at “alle” i markedet kjente til PILOT-studien.
Begge deler er uredelig og uærlig. Så du får ta en kikk i speilet for å se om du ser noe av det du anklager undertegnede for. Makan.