Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Betal for innsider-abonnement med tilgang til chatten og du vil få den hele og fulle konteksten heller enn @Truls2 sin tolkning av det hele.

4 Likes

Det er vel heller ikke det som er poenget her! Ser man kun en mindre virkning, så kan det likevel gi meget verdifull informasjon og si mye om hvilke muligheter som ligger i øvrige kreftformer. Selv om disse stakkars menneskene ikke får spesielt mye lengre levetid, så kan forsøkene bidra til avgjørende videre utvikling av vaksinen. Dermed kan selv beskjedne resultater gi grunnlag for sterk optimisme for hva vi videre har i vente, ikke minst med INITIUM!

5 Likes

For kliniske studier som NUPU og de 4 andre som pågår, er det vel forskjeller, ikke absolutter det testes for!

3 Likes

Men det positive han skrev var at han hadde stor tro på UV1 i lungekreftstudie( lungvac) som er en utrolig mye større kreftindikasjon enn meso som Nipu går i (Og han har selv vært behandler for lungekreftpasienter i flere år). Og dette studiet er av en helt annen viktighet økonomisk sett for Ultimovacs enn den lille mikroindikasjonen meso som studeres i Nipu.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

9 Likes

Da blir jo hele denne diskusjonen bare tull og kredibilitet = borte vekk

Bør vel være at man når planlagt endepunkt; men ja det vil i det minste indikere at UV1 virker og kan gi håp for de kommende studiene selv om det ikke får så stor betydning for meso-pasientene.

Alle studier gir viktig informasjon i en helhetlig vurdering. Man forsøker vel i størst mulig grad å få designet en vaksine med bredest mulig virkning? Får vi i det minste noen positive signaler fra NIPU som kan ha betydning for videre løp, vil det i alle fall ikke skuffe meg…

Jeg håper @pdx kan slette de siste innleggene på denne tråden som kun er vås og blander inn 3 personer uten viten og vilje :pray:

3 Likes

Det blir veldig så feil og useriøst av deg å hevde at jeg her “meler min egen kake”! Skrev vel at jeg ikke solgte noen av mine 19.000 aksjer i morges til tross for at mavefølelsen tilsa noe annet.

1 Like

Ynkelig innlegg.

1 Like

Kanskje du skal la det ligge før jeg klipper inn skjermbilder fra nevnte eskapader.

Kom deg heller inn som innsider i stedet for å sutre og klage til @pdx om at du ikke er godt nok informert!

Det at han kjøper rec aksjer fjerner vel ikke hans kredibilitet som en medisinsk behandler og innehar en flom av kunnskap som overgår 99% av forumet.

Den eneste grunnen han solgte er ifb med nipu risiko som soleklart har mindre forventninger ifb med effekt da pasientene er utrolig vanskelig å behandle i utgangspunktet. Og dette er diskutert på forumet flere ganger selvom man nå nærmer seg guidingen.

Begrunnelsen er innafor, timingen kan diskuteres.

4 Likes

Ja, og bra at noen informere andre både her på tråden og på andre diskusjonsfora. Men antar noen klager meg inn nå så jeg blir utestengt fra chatten.

Uenig. Det er fint med informasjon om handler. Dersom det viser seg at vedkommende trader Ultimovacs blir jo salget hens kun en ny trade i mine øyne. Og han/hun har sagt at dette er pga risiko for negativ NIPU og ikke fordi hen ikke tror på UV1 eller sitter med innside.

Det kan være men poenget var at han har småtradet i hele 2023 og kjøpte 1000aksjer i U så sent som 2 mai ca 1uke etter at U hadde varslet utsettelse av Initium.

Kompetansen hans var vel den samme da??

5 Likes

Akkurat. Jeg syntes det hele virker søkt. Du har jo avslørt han som en real trader så det holder ikke mål.

En annen ting jeg syntes er motstridende er dette:

Forskere i nipu teamet ønsker å utvide med enda en indikasjon fikk vi vite fra en presentasjon fra Ous. Det kan hende de bare synser seg fram til at det er verdt å prøve en indikasjon til men hvorfor gå ut med dette før resultatene fra Nipu og intium?

En annen ting som går imot drjr sitt rasjonale er at han mener at uv 1 vil virke best der for cpi virker best.
Det som overasket i uv-103 var at det hadde flere complete responders i gruppen som var cpi negative. Så den teorien kan like godt slå motsatt vei.

6 Likes

Handler om takt og tone. Latterliggjøring av en innsiktsfull bidragsyter på så nedrig vis bør man holde seg for god til. Bare å se antall latteremojiier som fulgte med på lasset. Som sagt; ynkelig, og til syvende og sist ødeleggende for forumet.

9 Likes

Som han skrev på chatten så hadde han ikke gjort mye research ifb med Nipu da initium readout var guidet før nipu. Å gjøre seg opp en mening etter at utsettelser er børsmeldt kan jo ta tid?

1 Like