Bra tiltak, jeg forventer nesten at de enten slipper en ny pressemelding før børsåpning eller ber om at handelen stoppes. Jeg forventer at de er veldig klar over forskjellene i forståelse ute i markedet, og at det er en viktig jobb å prøve å gjøre den forståelsen så jevn som mulig
Problemet vi har nå er at vi venter på at de i kontrollarmen som har insignifikant raskere vekst i tumor skal dø signifikant raskere enn UV1 pasientene.
Men jeg vil jo ha mer
Ville man ventet til konferanse om dataene var dårlige? Hva hadde vært poenget med det?
men er webcasten konferansen? Tviler på de vil fremlegge særlig med data uansett imorgen.
Det har skjedd før mener jeg, presentasjon av “dårlige” data altså. Det er et ønske i store trekk, at alle studier publiseres. Det er på en måte en svakhet som det er i dag at bare gode data publisere. Biaset er at studiene som “feilet” feies under teppet som uinteressante eller sågar skadelige for noens rykte og stand. Kan vel reduseres til at alle ønsker at alle studier publiseres, men ingen ønsker å publisere sine egne studier som feiler.
Dette er på generell basis, ikke tolk dette innlegget inn i Ultimovacs / NIPU sammenhengen
Du får nok gode sjanser til å kjøpe billig i morgen. Selv om folk her klarer å se «the silver lining» er jeg ikke så sikker alle andre gjør det.
Usikker på den? Hadde det vært et stort forventningsrally med kursoppgang i forkant så, men det har jo det ikke akkurat vært
Alt tyder på at IRB og studieleder var (svært) nærme PE-møtt. Om dette bekreftes i morgen så ja. Da vet vi hva man skal gjøre.
Ultimovacs har før sagt at de skal dele topplinje data med markedet så snart de har dem, men de har vel ikke inngått noen juridisk bindende avtale om det.
Hvis selskapet mener de er bedre tjent med å dele detaljene fra NIPU på en internasjonal konferanse først så kan vel gjøre det.
I morgen går vi svaret.
PR-messig, så er det nok bedre å dele data på en konferanse ja.
NIPU var såpass billig og kompatibelt med eksisterende SOC at de kunne kjørt fase 3 hvis de fikk finansiering?
Edit, må se på mine innlegg her som en noob
Men finnes det ett godt argument for å dele noe markedssensitiv informasjon muntlig på en presentasjon som bare noen får med seg , som de ikke også inkluderer i børsmelding kvelden før? Jeg håper, men sliter med å tro det En variant kan være børsmelding i morgen tidlig, det kan vi håpe på! Men samme poeng da; hvorfor ikke ta det med i kveld?
De gir altså ut en skriftlig rapport som de må skjønne vil bli meget negativt mottatt av aksjemarkedet, for så å stige frem senere på en webcast med utdypende forklaringer som potensielt kan gi en helt motsatt og dermed positiv effekt på aksjen? Da er det tøft å være aksjonær…
Tenker bare at det å holde tilbake informasjon sammenfaller enten med at vi får mer detaljer i morgen, eller at de vil holde tilbake gode data for positiv effekt på en event.
Og bare for å spinne litt videre på hvorfor jeg tror Ultimovacs mener at dette er bedre enn «forventet»
- Sousa uttaler at han er enda mer optimistisk mtp UV1 nå enn før han kjente til NIPU-resultatene. Jeg tror han står for det, og mener det han sier.
- Det er sant at også dårlig resultater skal publiseres. Men jeg tror valget da hadde vært publikasjon i tidsskrift, og ikke konferanse.
- Helland og co sier at OS data ikke er modne ennå, men ser positive ut. Kanskje de har en ide ut fra det de ser nå hvordan de tallene sannsynligvis vil se ut ferdigmodnet til konferanse
På generell basis, ikke tolk dette innlegget inn i Ultimovacs / NIPU sammenhengen. Jeg tror etterhvert som jeg har finlest og diskutert i kveld, at det er en formell fail, men teknisk win. (så får de som vil beskylde meg for rosa briller og skylapper)
Jeg også ender opp der. Og da forsøker jeg mitt ytterste å være objektiv. Det selskapet og klinikerne må forstå er at ingen forstår dette. De er på børs. Ta ansvar.
Radiologene lager sin egen analyse og selskapet holder tilbake topline fra markedet? Det nekter jeg å tro, topline fra central review må være rett rundt hjørnet. Kommunikasjonen slik den fremstår i kveld er opplagt egnet til å skade tilliten til selskapet.
Slik kjenner jeg selskapet!
Dataene er i første rekke Helland sine, men jeg er enig, jeg håper det kommer mer i morgen!
Hvis ikke, så blir det veldig mange måneder hvor vi må ta selskapets ord for sannhet uten å kunne bedømme selv.
Jeg skal gjøre opp mine inntrykk i morgen etter webcasten, men førsteinntrykket, kun basert på dagens melding er at UV1 faktisk kan være effektiv i en av de dødeligste kreftformene.