Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Du forstår vel at det er sponsor som eier dataene. Det er ikke selskapet som holder data tilbake. De skriver det de kan. Og det er at studieleder er svært positiv til resultatene (og uendig med IRB),

Hvilke data tenker du på? De eier ikke den statistiske analysen! At den statistiske analysen utføres av en sentral og uavhengig part er predefinert i studieoppsettet.

For en suppe… er det mulig. Jeg tror at om de hadde positiv HR hadde vi fått det.

Det er åpenbart at resultatet er svært tett på PE-møtt. Jeg er for øvrig helt enig med deg at tall bør på bordet. Om ikke de kommer på bordet, så er det fordi PI får bestemme - og mener at innholdet i meldingen er dekkende nok - til å la data modnes til konferanse X. Om jeg var IR, ville jeg forhindret dette hvis mulig.

Lett å tenke det i mangel på top line data, ja. Hvordan skal det gi mening å gamble med tilliten til selskapet på en HR som er marginalt over endpoint met og egentlig knallgod? Klarer bare ikke å få det til å henge på greip.

Sponsor, dvs Helland i tilfellet for NIPU, eier dataene (analysene).

CRO analyserer dette via central review ihht hva sponsor har predefinert. Sponsor velger å bruke disse dataene slik han/henne (mer eller mindre) ønsker.

6 Likes

Jeg tror ikke vi får noe nytt utfyllende tallmateriale i morgen. Jeg regner med at de legger mer vekt på å omtale de foreløpige tegn ene på lengre overlevelse, dog uten å bli særlig konkrete. Alt i alt syns jeg det blir feil å opodramatisere denne saken . Faktum er vel at Ulti fremstår som et spennende nytt alternativ i behandlingen av meso

1 Like

58 Likes

Er det noe jeg har lært av å være investert i biotek, så er det at det minste lille fnugg av positive nyheter presenteres som noe nært et kommende mirakel. Og dårlige nyheter er så vage at man er ikke sikker på om man leser langtidsvarselet eller en oppskrift på suppe.

2 Likes

Men hva ligger i begrepet “Top Line data” som er lovet?
Er top line data uten noen som helst tall?

Hmmm. Er vel sånn at usikkerhet = tvil = ned

Velger selv å tolke dette positivt, selv om det er rom for andre tolkninger

Tull. Les innlegget Snabbacash nettopp postet

2 Likes

Nettopp, vanskelig å se at dette ikke er bull basert på det der, men kursen går sikkert ned …

Jøsses navn… er det mulig… snakk om å presentere de mest diffuse og negativt lada resultatene og så viser det seg at studieleder mener det er svært gode resultater… Dette er jo bare helt fullstendig galskap. Hvorfor satte de ikke opp presentasjonen kl 08?

3 Likes

Altså, bekfreftet:

• ULIKE konklusjoner
  • PI / Helland veldig fornøyd
  • Tydelig positiv trend

Dette er egentlig en bull melding. Og jeg tviler på at markedet skjønner det.

16 Likes

Det er ikke så veldig rart egentlig…

1 Like

Nei det finnes ikke rart.

Vi har i pressemeldingen formidlet det vi vet så langt;

Åslaug sitter på top line og har ikke delt det med selskapet, altså. Helt utrolig.

Nei helt enig. Skal man få antatt presentasjonen på de største konferansene fordrer det jo at den inneholder noe nytt og virkelig interessant

1 Like

IR har bekreftet på mail til meg at det er Helland som bestemmer hvilke data de får gi, så de har ikke mer enn dette nå selv.

11 Likes