Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

Hehe, ja det kan de si. De trodde kursen skulle på opp på utsatt INITIUM :smile:

image

(dette er en kommentar til selskapet og ikke deg @nordpolen )

3 Likes

Selskapet mener det er en god melding.dnd mener den vil gruse kursen 30-40%:cold_face::cold_face::cold_face:

De mener jo ikke nødvendigvis at meldingen ikke skal påvirke kurs, da kunne de jo sluppet nyheten i åpningstiden. De mener vel bare at webcasten ikke inneholder mer kurssensitiv informasjon, derfor kan denne gjennomføres i åpningstiden.

Forstår frustrasjonen, men her ble det litt overdrevet for min del :wink:

2 Likes

Er du sikker på dette?
IR Anne skriver bla. følgende i mail til meg: “Vi har i pressemeldingen formidlet det vi vet så langt”

Da mener jeg at de kunne delt det tallet, så investorene kunne gjort seg opp en mer fornuftig mening om dette. Ellers så har vel IR sagt i mail at de har data å dele og også at det ikke kommer noe mer på presentasjonen kl 10, som blir mer en ren Q&A

Veldig frustrerende!

Fikk bekreftet fra Elisabeth at det blir podkast med styreleder Jonas i dag.

3 Likes

Off… åpner på 70 et sted…

Åpner kanskje der, men ender nok enda lavere, dessverre. Tipper vi ser 40-tallet om ikke lenge.

Ultimo har feilet og burde prises deretter

Dette er jo helt forferdelig.
Her er det nok shorter pakk som, med små midler i forholdt il hva de har shortet lurer kursen ned i veldig godt terreng for indekning

1 Like

Er det bare folk som vil bunnfiske her? Vi har jo avklart hva som var forventninger og resultat av NIPU nå, og de sammenfaller rimelig bra.

Børspause fra start

Det er ingen grunn til å tro at det er veldig stor forskjell på de to radiologiske tolkningene av tumorbildene utenom at de lander på hver sin side av statistisk signifikans. Det vil også bety at NIPU kunne vært en statistisk signifikant studie hvis de hadde inkludert flere pasienter, noe som også har vært snakket om av både Helland og flere her på forumet. En HR på 0,73-0,8 er et veldig lovende signal på at UV1 faktisk har en klinisk effekt og dette er i en ekstremt vanskelig pasientgruppe. Ser man en forskjell på OS i NIPU så kommer dette til å bli regnet som en positiv studie uavhengig av bom på primary endpoint. At markedet skal få panikk av dette sier i mine øyne mer om at markedet ikke forstår nyansene og at mange sitter på for store posisjoner som de nå panikkselger.

9 Likes

Tror det settes short idag

Det blir litt av et gap. Trist reaksjon fra markedet, da det senker håpet om at de skal forstå andre resultater. Er jo gratis penger å kjøpe her med endpoint nesten nådd i NIPU…

Det kommer de nok til å klargjøre på webcasten. Hvor bra dette faktisk er, men i timen i mellom får frykten styre.

1 Like

Tja, jeg har fått mail om at det ikke kommer mer informasjon i form av data og at det ikke blir noen presentasjon bare Q&A.

Frustrerende…

1 Like

når skal vi sette opp webcast? Hva med kl 10. Ok. Da sier vi det.

Det er dessverre slik at en studie er nødt til å få statistisk signifikans på sitt primærendepunkt for å bli regnet som vellykket. Her må det i beste fall en P3 studie til før noe kan konkluderes, og det er mange år frem i tid.

Hehe. Og før den tid leser UV1 av i 4 andre studier.