Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 2

image

1 Like

Med tanke på at Keytruda omsetter for nærmere 4 millarder kroner i uka, så er det ganske komfortabelt i dette ekkokammeret.

1 Like

Kopiert fra @h3nk1 sitt innlegg på fundamentaltråden:
" Vi har fått bekreftet av IR at ledelsen i Ultimovacs og representanter fra BMS fikk se topplinjedata. " (NB det er senere i dialogen der spesifiert at dette gjelder kun CEO og CMO, og ikke delt videre med styret)

Dette blir bare mer frustrerende, hvordan kan de ha stilt seg i en situasjon hvor selskapets børsverdi synker med 30 % og de selv sitter med innsideinformasjon om dette studiet i hva som kan bli flere måneder. De “lovet” top-line results for studien i 1H23 så sent som i den siste selskapspresentasjonen i mai.

Aksjen vil nå etter alle solemerker være “feilpriset” inntil dette informasjonsgapet tettes. Rett og slett en håpløs situasjon, men det er et for stort problem til at jeg klarer å bare trekke på skuldrene av dette og roe meg ned til høsten og ESMO.

9 Likes

Ja, det er trasig. Det fikk meg samtidig til å tenke over hva BMS gjør seg for tanker og postet derfor innlegget i fundamentaltråden.

1 Like

Vel BMS kan i hvert fall ikke røre aksjen inntil dette er offentliggjort, så de har da god tid til å tenke seg om.

Røre aksjen? Det interessante er om de ønsker å gå videre med en ph3 (eller andre initiativ). Og hvor raskt så kan skje, gitt at de altså har sett topplinje.

1 Like

Ny definisjon på waiting game det her

7oshcb

3 Likes

Enig. Det har oppstått et vakum når det gjelder relevant informasjon. Mangelen på informasjon har skapt usikkerhet og forvirring i markedet. I en slik situasjon selger mange aksjonærer seg ut av et selskap. Det skjedde i går.

Dette var forutsigbart. For etter at meldingen kom forrige kveld advarte flere om dette og noen ba selskapet om at aksjen ble suspendert frem til webcasten i går, i trua på at konkrete data da ville komme. Nå kom det ikke noe særlig mer konkret der heller så situasjonen ble den samme, aksjonærer solgte, kursen falt og der står vi fortsatt.

Aksjekursen lider og blir lidende av informasjonsmangelen helt til faktum og data blir tilstrekkelig avklart.

Mest sannsynlig er substansen og prosjektet i U i behold, ja sannsynligvis styrket, men hva hjelper det når håndfaste data og konkrete opplysninger uteblir.

Dessverre tror jeg dette går på tilliten løs i investormarkedet og det er det siste norsk biotek, Ultimovacs og Radforsk hadde trengt nå om dagen.

6 Likes

12 Likes

Kan de initiere fase 3, eller kommunisere intensjonen, si mellom nå og da? :blush:

Ja, det kan de forsåvidt. Men det blir fort vrient om de må holde inside informasjon hemmelig i lang tid samtidig som de må involvere flere beslutningstagere internt. Sjansene for lekkasjer er jo litt «tid x antall».

2 Likes

Jeg er fornøyd med sluttkursen på 89 i dag jeg :wink:

1 Like

Jeg tenker nå at det at bms har fått topline gir de en fantastisk fordel dersom initium er vellykket og avleses før nipu data kommer. Lommene kan være enda dypere med ekstra kunnskap

1 Like

Vet ikke hva dere andre synes, men jeg synes Carlos fremstår mer og mer som en svak leder med liten evne til å kommunisere utad! Hans engelsk er dårlig og til vanskelig å forstå, samt at han evner på ingen måte å skape noen som helst entusiasmisme!
Foreslår å få inn en langt mer handlekraftig mann enn det Carlos har vist seg å være!

Hent inn en fra nykode til å kommunisere data kanskje😅

Vet vi om immunterapi hjelper på bipolaritet enda?

  • in before reported*
3 Likes

Ultimovacs: The jury on NIPU is still out despite ‘blue sky’ scenario in mesothelioma being off the table

Redeye comments on Ultimovacs reporting NIPU top-line data, communicating that the phase II trial had not met its primary PFS endpoint. However, local PFS assessments contrastingly showed a statistically significant PFS improvement in the treatment group. Further, NIPU seemed to feature a positive yet immature OS trend in the treatment group. Overall, we judge that the readout created more confusion than clarity. We believe the final word on NIPU has not been said yet, though the readout did not represent a ‘blue sky’ scenario.

https://twitter.com/ultimovacs/status/1667200401215483906?s=61&t=Sv17IxyLr7spoh3pEHq3ow

3 Likes

han evner på ingen måte å skape noen som helst entusiasmisme!

Yeah right!

image

Hva tror folket ang Initium? Vi har jo ventet data på denne siden påske, noen som kan lage en poll på dette?

Hvor ser du den kursen?? Det var vel heller rett over 78?