Trådene minner meg om tråder jeg har vært i før. Overall ditt og overall datt. Grafer i hytt og gevær. Tolket av de som får mest likes.
Mange småsparere har tapt mange kroner på de med mest likes. Det er de ansvarlige for selv, etter å ha hengt på forum hvor dem med mest likes er de kuleste. Og det er mange kloke hoder her, uten tvil, men at UV1 droppes er ikke positivt. Det er ett rødt flagg. Er det ikke? Etter alle «fadesene» vi har vært vitne til?
«-I dag sa Beslutningsforum nei til å innføre behandlingen. – Prisen for kombinasjonen er for høy i forhold til dokumentert klinisk nytte, sier Inger Cathrine Bryne, administrerende direktør i Helse Vest RHF og leder av Beslutningsforum.»
« Dagens avslag i Beslutningsforum er ingen god nyhet for Ultimovacs siden å legge til UV1 vil øke behandlingskostnaden ytterligere. Det betyr at effekten av å legge til kreftvaksinen må være betydelig dersom det skal være betalingsvillighet for dette.»
Blått lys, overall ditt og overall that, sittende i en iglo i en måned - uten sol - etter endt behandling. De lever 40 måneder lenger. Høres ut som en innertier. Wet ink. Også kommer AZ, som sikkert hadde bra med innsyn, med ny SOC. Lættis.
Jeg har fulgt Ulti litt dårligere enn mange andre selskaper, men jeg kjenner lusa på gangen. Jeg kan ta feil, og gjør det gladelig - for all del. 100%. Jeg unner dere alle en treff. Og jeg holdt på å kjøpe på 120-tallet for litt siden, men avsto pga tidligere feil jeg har gjort.
Dette er ikke ett finansielt råd, det er en erfaring.